kuulostaa itsekkäältä

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
mutta, jos on saanut lahjaksi jotain sellaista, joka on jonkun omatekemä. Mutta itse ei siitä pidä, niin pitääkö se tavara säilyttää? vaikkei sille olisi käyttöä?
muoks. mitä mieltä itse olet?

Mulla on paljon tavaraa, jolle en keksi käyttöä. Ja ne on saatuja. Mutta en myöskään kehtaa enkä edes halua niitä myydä tai antaa eteenpäin, koska ne on minulle tehty. Säilytystilan kanssa nyt on ongelmia mutta en keksi mitä tekis?

Ei tarvi. Itse säilytin sellaista jotain ristipistotyö -taulua monta vuotta kaapissa. Sain sen yo -lahjaksi isäni tädiltä jota en tunne. Olen nähnyt naisen vain ehkä neljä kertaa. Monta muuttoa se kulki mukana kunnes nakkasin roskiin.

jaahas. näköjään ajatus vähän hyppi tuota kirjoittaessa ja vielä muokattaessakin :laugh:

Koitetaas jos nyt saisin kirjoitettua sen asian oikein.
Eli mulla on paljon saatua tavaraa joista en tykkää ( osa siis käyttöön tarkoitettu, esim. laukkuja ) ja osa ihan vaan koristeita tms joita on askarreltu itse. Ja kaikelle ei ole paikkaa eikä käyttöä. Mutta heitänkö ne vaan sit tylysti roskiin? kun ei noita nyt kehtaa lähteä myymäänkään?
Tilanpuute on valtava, ja todella mun on pakko päästä kaikesta ylimääräisestä eroon, mille ei ole käyttöä/ tarvetta.

Yhteistyössä