Kuulkaas tytöt, eiköhän kaikki osteta joku näistä uikkareista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä en taas ymmärrä mikä noissa niin naurattaa?

no itteeni ainakin et :ashamed: hollywood wannabe tai siis hollywood tyyliä yritetään matkia niin että.
Sopii siis enemmänkin äkkikatsomalta altaalla oleiluun/ittensä näyttämiseen ei niinkään uimiseen.

No eikö uimassaolon tarkoitus ole näytellä itseään? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

no itteeni ainakin et :ashamed: hollywood wannabe tai siis hollywood tyyliä yritetään matkia niin että.
Sopii siis enemmänkin äkkikatsomalta altaalla oleiluun/ittensä näyttämiseen ei niinkään uimiseen.

no on mut hei siis jenkkilä tyyliin "you know" että mennään niinku näyttelyyn ei ollenkaan uimaan..(siis jos yhtään oot kattonu noita jenkkileffoja ni tierät mitä tarkotan :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mut mun mielestä noi olikin ihne selkeesti enemmän allasbile-meininkiä. Vaikea kuvitella että joku menisi vesijumppaan tollaisessa.
Silti ei naurata itse uimapuvut.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Hyvältä näyttää, JOS elopituutta on kertyny paut 175 ja painoa 55... :whistle:

Mä en ole ihan noissa mitoissa :whistle: mutta silti tekisi mieli tuollaista. :D Tosin ostamatta jää, mä en ole oikein varma pysyisikö rinnat piilossa... :whistle:

Noi on makeita, toi viimenenkin mustana. Musta on vain hyvä, että niille kirjaville speedon uikkareille on vaihtoehtoja. Mulla itsellä on kans tollanen naruhärpäke, tosin koko etupuolen se peittää raskausarpien takia. Ja sanoisin sen olevan muotia, enkä hollywood-tyyliä :)

Tässä vasta naurettava uimapuku onkin, ja silti näitä näkee yhä edelleen rannoilla, halleissa jne. :x
LKM_LHM_LHM_ES_98084_29.jpg

jos olis kroppa kunnossa pukisin noi kaikki vaihtoehdot,oli kivan näkösiä..

tällä hetkellä vois olla aika huvittavi päällä joka kolosta rypsähtäs makkara tai pari....

Kiitos muuten tästä ketjusta, aloin selailla nettikauppoja. Tarvin uudet bikinit. Edelliset oli oikein mainiot vielä viime kesänä mutta nyt mulla ei enää riitä täytteet siihen yläosaan. :D

Hyvä syy siis hankkia uudet ja kivat, eikö. :saint:

http://howcool.com/catalog/popup-images/SD-61003.jpg :heart:

Yhteistyössä