kuulkaas ovulaatiotietäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Mulla eilen kp 15 oli alavatsalla sellainen kumma painon tunne, tärinäkipua ja vihlaisuja. Ihmettelin tuntemuksia, mutta sitten hoksasin, että oisko ovulaatio? Voinkohan raskautua, jos eilen oli ovulaatio ja tänään oli sitä? Vai oliko se niin että munasolu elää vaan tunteja? Minulla siis ollut nyt kahdet kuukautiset edellisen synnytyksen jälkeen. Synnytyksestä reilu vuosi. Imetän edelleen. Edellinen kierto 35 päivää, enkä ole tuntenut ovulaatiota ennen synnytyksen jälkeen.

Miksi ylipäätänsä mietit asiaa?? toiveena raskautua??

En ymmärrä miksi ihmiset ylipäätänsä miettii noin tyhmii asioita. Lunto tekee vain tehtävänsä ei sen kummempaa..
Kyllä akat on omituisia nisäkkäitä. Kaikkea pitää spekuloida ja miettiä.

Miksi ylipäätänsä mietit asiaa?? toiveena raskautua??

En ymmärrä miksi ihmiset ylipäätänsä miettii noin tyhmii asioita. Lunto tekee vain tehtävänsä ei sen kummempaa..
Kyllä akat on omituisia nisäkkäitä. Kaikkea pitää spekuloida ja miettiä.

Spekuloin, koska minulla on aikaa. Ei se kovin tyhmää ole, ajattelen minä päivän aikana tyhmempiäkin asioita. Luonto tehköön tehtävänsä, ei tässä mitään aktiivista lapsen yritystä ole edes meneillään. Kunhan nyt kävi mielessä. Jos raskaudun, niin kiva, jos en niin sitten en. Mutta onhan se nyt jännää. Vähän kuin lottoaminen.

Munasolu voi hedelmöittyä n. vuorokauden (24h) sen jälkeen kun se on irronnut.

Jos viime kierto oli sinulla 35päivää, niin aika aikaisessa nyt tuli ovulaatio. Va onko sulla kierrot lyhenemässä/palautumassa normaaliksi synnytyksen jälkeen?

[QUOTE="vieras";24771121]Munasolu voi hedelmöittyä n. vuorokauden (24h) sen jälkeen kun se on irronnut.

Jos viime kierto oli sinulla 35päivää, niin aika aikaisessa nyt tuli ovulaatio. Va onko sulla kierrot lyhenemässä/palautumassa normaaliksi synnytyksen jälkeen?[/QUOTE]

Tuota vähän arvelin, että oliskos kierto palautumassa hiljakseen. Kierto ennen raskautta noin. 30 päivää. Tänään ei joka tapauksessa ole enää voisoireita ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24771023:
Oviksen ennen ja jälkeen on paripäivää parasta aikaa raskautua - mä oon tullu paksuks molemmilla kerroilla 5pv oviksen jälkeen. Ja mun oviksen kyllä tunnistaa kun itkua väännän kivusta.

Just joo, ihan varmasti näin! Höpön löpön... Huvittavaa että itkua ihan väännät kivusta, ei taida kipukynnys olla kovin korkea:) Tässä taas yksi hyvä esimerkki pienestä liioittelusta! Ei oviksen jälkeen 5pvä:n kuluttua raskauduta:) Et siis tiedä milloin oviksesi ollut..

[QUOTE="juupa juu";24771234]Just joo, ihan varmasti näin! Höpön löpön... Huvittavaa että itkua ihan väännät kivusta, ei taida kipukynnys olla kovin korkea:) Tässä taas yksi hyvä esimerkki pienestä liioittelusta! Ei oviksen jälkeen 5pvä:n kuluttua raskauduta:) Et siis tiedä milloin oviksesi ollut..[/QUOTE]

Sepä on hyvä tietää kun lääkärissä kivut varmistettu ovikseksi. Ja täytyy varmaan seurakuntaan ottaa yhteyttä ko ei oo ollu mahiksia sitten saada noita lapsia "perinteisin" keinoin.

mää sulle kipukynnykset näytän - oikeesti mä ottaisin mielummin turpaani ko kärsisin noista kivuista.