Kuulkaas nyt kaikki akat

• Viestiketjun aloittaja Keijo Kärsijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Kuulostat älykääpiöltä. Lastenhoitokin on kovaa työtä, kannattaa kokeilla jos et tiedä. Nainen hoitaa päivät lapsia, mies on töissä - illalla molemmat tekevät kotitöitä. Lastenhoito on jopa raskaampaa kuin moni muu työ. Onneksi minulla ei ole tuollaista ukkoa!
Noh noh, eipä nyt oteta kaikkea niin kirjaimellisesti. Miehellä on miehen oikeudet ja naisilla on, no tietyt velvollisuudet. Näin se vaan oikeasti on, mitä nyt akat yrittävät vähän vouhkata oikeuksiensa puolesta.

Onneksi on naisia, jotka tämän vielä ymmärtävät. Tyytyväinen mies pitää naisensakin tyytyväisenä. Eikös?

Ja muutes akat, minä osaan kaivaa nenää ja ajaa autoa yhtä aikaa!
Eka vahvennettu: Tuo ajatusmalli on syy siihen että moni mies yksin jääkin. Että miehellä on oikeuksia ja naisella velvollisuuksia. Siinä äkkiä jää yksin nuolemaan näppejään jos tollasta menee päin naamaa laukomaan.. Ja toinen vahvennettu: Tuo kertoo kaiken sun kyvystä hoitaa hommia.. noilla ansioilla ei kauheesti kannata mesoo..

Keijo-Kärsijä
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kuulostat älykääpiöltä. Lastenhoitokin on kovaa työtä, kannattaa kokeilla jos et tiedä. Nainen hoitaa päivät lapsia, mies on töissä - illalla molemmat tekevät kotitöitä. Lastenhoito on jopa raskaampaa kuin moni muu työ. Onneksi minulla ei ole tuollaista ukkoa!
Noh noh, eipä nyt oteta kaikkea niin kirjaimellisesti. Miehellä on miehen oikeudet ja naisilla on, no tietyt velvollisuudet. Näin se vaan oikeasti on, mitä nyt akat yrittävät vähän vouhkata oikeuksiensa puolesta.

Onneksi on naisia, jotka tämän vielä ymmärtävät. Tyytyväinen mies pitää naisensakin tyytyväisenä. Eikös?

Eka vahvennettu: Tuo ajatusmalli on syy siihen että moni mies yksin jääkin. Että miehellä on oikeuksia ja naisella velvollisuuksia. Siinä äkkiä jää yksin nuolemaan näppejään jos tollasta menee päin naamaa laukomaan.. Ja toinen vahvennettu: Tuo kertoo kaiken sun kyvystä hoitaa hommia.. noilla ansioilla ei kauheesti kannata mesoo..

Huumorintaju?

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Kärsijä:
Minä ajattelin meidän kaikkien palsta-akkojen miesten puolesta esittää teille toiveen. Tehkää nyt kerrankin poikkeus, nostakaa ahterinne koneelta ja tehkää kotityöt ajoissa.

Peskää huusholli kuntoon ja tehkää ruoka ajoissa valmiiksi. Tämä palsta häiritsee teidän työntekoa ja koko perheen elämää liikaa.
Ja höpönpöpönpöppö, heräsin puol kasilta ja jo kymmeneltä oli tehty aamutoimet, juotu kahvit,syöty, tiskattu, imuroitu, pedattu pedit ja järjestelty leluja. Sitten yhdeltätoista lähdin lenkille tunniksi.

Kyllä ne hommat kuule hoituu, jos vaan viitsii tehdä...kaikki ei tosin viitsi

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Haist paska.
Onko keijukaisella huono päivä??
On.
Onpas räävitön täti. Mars sinne kauhan varteen, minne kuulutkin.
Mitä jos sä menisit sinne töihis, mihin kuulutkin ja häipyisit täältä?

päätön
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihme ruikuttaja.
tekis ite niinkun minäki B)
ja mä en ole edes nainen :attn:
Sinä oletkin akkamainen.
sovitaanko että kun sä olet noin kova jätkä että tulet sanomaan tuon livenä päin naamaa B)
Kyllähän se passaa. Paikka ja aika?
viikon päästä suomen turussa jos sopii

Mä oon täsmälleen samaa mieltä. Ja tyytyväinen nainen pitää miehensäkin tyytyväisenä. Reilua, eikös? :saint: B)

info
Meillä isännällekin iski perjantaisin siivousvuoro kun tuli valittamaan että noita listan päällisiäki vois puhistaa! Sillon nousi höyry korvista ja päätin että tätä taloa ei ole enää kertaakaan valmiiksi siivottu vaan hommat tehdään yhdessä.

Yhteistyössä