Eka vahvennettu: Tuo ajatusmalli on syy siihen että moni mies yksin jääkin. Että miehellä on oikeuksia ja naisella velvollisuuksia. Siinä äkkiä jää yksin nuolemaan näppejään jos tollasta menee päin naamaa laukomaan.. Ja toinen vahvennettu: Tuo kertoo kaiken sun kyvystä hoitaa hommia.. noilla ansioilla ei kauheesti kannata mesoo..Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Noh noh, eipä nyt oteta kaikkea niin kirjaimellisesti. Miehellä on miehen oikeudet ja naisilla on, no tietyt velvollisuudet. Näin se vaan oikeasti on, mitä nyt akat yrittävät vähän vouhkata oikeuksiensa puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Kuulostat älykääpiöltä. Lastenhoitokin on kovaa työtä, kannattaa kokeilla jos et tiedä. Nainen hoitaa päivät lapsia, mies on töissä - illalla molemmat tekevät kotitöitä. Lastenhoito on jopa raskaampaa kuin moni muu työ. Onneksi minulla ei ole tuollaista ukkoa!
Onneksi on naisia, jotka tämän vielä ymmärtävät. Tyytyväinen mies pitää naisensakin tyytyväisenä. Eikös?
Ja muutes akat, minä osaan kaivaa nenää ja ajaa autoa yhtä aikaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Eka vahvennettu: Tuo ajatusmalli on syy siihen että moni mies yksin jääkin. Että miehellä on oikeuksia ja naisella velvollisuuksia. Siinä äkkiä jää yksin nuolemaan näppejään jos tollasta menee päin naamaa laukomaan.. Ja toinen vahvennettu: Tuo kertoo kaiken sun kyvystä hoitaa hommia.. noilla ansioilla ei kauheesti kannata mesoo..Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Noh noh, eipä nyt oteta kaikkea niin kirjaimellisesti. Miehellä on miehen oikeudet ja naisilla on, no tietyt velvollisuudet. Näin se vaan oikeasti on, mitä nyt akat yrittävät vähän vouhkata oikeuksiensa puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Kuulostat älykääpiöltä. Lastenhoitokin on kovaa työtä, kannattaa kokeilla jos et tiedä. Nainen hoitaa päivät lapsia, mies on töissä - illalla molemmat tekevät kotitöitä. Lastenhoito on jopa raskaampaa kuin moni muu työ. Onneksi minulla ei ole tuollaista ukkoa!
Onneksi on naisia, jotka tämän vielä ymmärtävät. Tyytyväinen mies pitää naisensakin tyytyväisenä. Eikös?
Sinä oletkin akkamainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihme ruikuttaja.
tekis ite niinkun minäki B)
ja mä en ole edes nainen :attn:
Onko keijukaisella huono päivä??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haist paska.
sovitaanko että kun sä olet noin kova jätkä niin tulet sanomaan tuon livenä päin naamaa B)Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Sinä oletkin akkamainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihme ruikuttaja.
On.Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:Onko keijukaisella huono päivä??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haist paska.
Ja höpönpöpönpöppö, heräsin puol kasilta ja jo kymmeneltä oli tehty aamutoimet, juotu kahvit,syöty, tiskattu, imuroitu, pedattu pedit ja järjestelty leluja. Sitten yhdeltätoista lähdin lenkille tunniksi.Alkuperäinen kirjoittaja Keijo Kärsijä:Minä ajattelin meidän kaikkien palsta-akkojen miesten puolesta esittää teille toiveen. Tehkää nyt kerrankin poikkeus, nostakaa ahterinne koneelta ja tehkää kotityöt ajoissa.
Peskää huusholli kuntoon ja tehkää ruoka ajoissa valmiiksi. Tämä palsta häiritsee teidän työntekoa ja koko perheen elämää liikaa.
Kyllähän se passaa. Paikka ja aika?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sovitaanko että kun sä olet noin kova jätkä että tulet sanomaan tuon livenä päin naamaa B)Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Sinä oletkin akkamainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihme ruikuttaja.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sovitaanko että kun sä olet noin kova jätkä niin tulet sanomaan tuon livenä päin naamaa B)Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Sinä oletkin akkamainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihme ruikuttaja.
Onpas räävitön täti. Mars sinne kauhan varteen, minne kuulutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On.Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:Onko keijukaisella huono päivä??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haist paska.
Mitä jos sä menisit sinne töihis, mihin kuulutkin ja häipyisit täältä?Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Onpas räävitön täti. Mars sinne kauhan varteen, minne kuulutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On.Alkuperäinen kirjoittaja pinsku:Onko keijukaisella huono päivä??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Haist paska.
viikon päästä suomen turussa jos sopiiAlkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Kyllähän se passaa. Paikka ja aika?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sovitaanko että kun sä olet noin kova jätkä että tulet sanomaan tuon livenä päin naamaa B)Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Sinä oletkin akkamainen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihme ruikuttaja.
Mä oon täsmälleen samaa mieltä. Ja tyytyväinen nainen pitää miehensäkin tyytyväisenä. Reilua, eikös? :saint: B)Alkuperäinen kirjoittaja Keijo-Kärsijä:Noh noh, eipä nyt oteta kaikkea niin kirjaimellisesti. Miehellä on miehen oikeudet ja naisilla on, no tietyt velvollisuudet. Näin se vaan oikeasti on, mitä nyt akat yrittävät vähän vouhkata oikeuksiensa puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Kuulostat älykääpiöltä. Lastenhoitokin on kovaa työtä, kannattaa kokeilla jos et tiedä. Nainen hoitaa päivät lapsia, mies on töissä - illalla molemmat tekevät kotitöitä. Lastenhoito on jopa raskaampaa kuin moni muu työ. Onneksi minulla ei ole tuollaista ukkoa!
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kekekekeiiiiijooooo, eikö joku oo saanu pesäääääää? :saint: :wave:
Ilmeisesti ei, jos se luulee, että naisen kuuluu tehdä kotitöitä. Ehkä ei tiedä, mitä naisella oikeasti tekee.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:kekekekeiiiiijooooo, eikö joku oo saanu pesäääääää? :saint: :wave: