kuulkaas kaikki huutonetin asiakkaat ja myyjät....apuja tarvitaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
omiin pääset ku meet profiiliin... ei minkään keskustelun etusivulle taas pääse mut profiileihin kyllä ja niitä kautta keskustelemaan joihinkin aiheisiin

Mun profiilissa ei näy yhtäkään aihetta, muitakin on joilla ei näy ku just se oma profiili... Joillain näköjään näkyy, sieltä mä näihin pompin. :o

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
omiin pääset ku meet profiiliin... ei minkään keskustelun etusivulle taas pääse mut profiileihin kyllä ja niitä kautta keskustelemaan joihinkin aiheisiin

Mun profiilissa ei näy yhtäkään aihetta, muitakin on joilla ei näy ku just se oma profiili... Joillain näköjään näkyy, sieltä mä näihin pompin. :o

No mulla on profiilissa 2 omaa aloitusta ja niissä nyt sit hypin :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No mulla on profiilissa 2 omaa aloitusta ja niissä nyt sit hypin :D

Mä näen neljä eri aihetta :whistle:
Piru, sun ois pitäny tajuta vastata kerran per ketju, niin ois eri aiheita selattavana enempi :D

Mut toisaalta saanpa pidettyä omat aloitukseni ylhäällä että saan lisää sitä hakemaani huomiota (josta mua siis tässä kyseisessä ketjussa syyteltiin tyhmyyden lisäksi) :whistle: B)

MINÄMINÄMINÄ ihan koko illan jos ei ala palsta toimimaan :laugh:

Mut toisaalta saanpa pidettyä omat aloitukseni ylhäällä että saan lisää sitä hakemaani huomiota (josta mua siis tässä kyseisessä ketjussa syyteltiin tyhmyyden lisäksi) :whistle: B)

No niin tietysti, kuin mä en sitä heti tajunnu :headwall:
Sä olet tietysti katkoksenkin takana kun harvana valittuna sun profiilissas on aiheita :o :whistle:

No niin tietysti, kuin mä en sitä heti tajunnu :headwall:
Sä olet tietysti katkoksenkin takana kun harvana valittuna sun profiilissas on aiheita :o :whistle:

:saint: :saint: Onneks mun ei tarvinnu ihan kaikkea vääntää rautalangasta. Säkin siis ymmärsit että mä olen VERY IMPORTANT PERSON ja niin täynnä itseäni että saan teidät kaikki kirjoittamaan VAIN mun aloituksiin jos ja kun niin haluan B) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muutes komeet kärryt on, kiva malli ja väritys :)

Voi kiitos paljon =) . Mä taidan huomenna olla niiden onnellinen omistaja =) . Mä muuten luulen että pahin paniikki tais olla ihan vaan sitä että tuo satskukin on mun mielestä kamalan iso raha. Siis kun mähän saan aina kaikesta ostamisesta sätkyn, niin kai mä siks tota eniten epäröin ja pelkäsin.

:saint: :saint: Onneks mun ei tarvinnu ihan kaikkea vääntää rautalangasta. Säkin siis ymmärsit että mä olen VERY IMPORTANT PERSON ja niin täynnä itseäni että saan teidät kaikki kirjoittamaan VAIN mun aloituksiin jos ja kun niin haluan B) :xmas:

Juuri näin, nyt mäkin sen ymmärrän.
r010.gif

Mullakaan ei yhtään omaa aloitusta, ehkä siksi, kun en mihinkään kirjoitellut useampaan tuntiin. Aika säälittävää jättää tää yksi auki, johon pääsin viimeisimmän keskustelun kautta. Kävin pistään vaaville yöpin ja ruokkimassa. Nyt täytyis mennä OIKEESTI nukkumaan. Enkä oo jäänyt koukkuun tähän palstaan, muuten vain yhdessä keskustelussa roikun. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ainon äiti:
Mullakaan ei yhtään omaa aloitusta, ehkä siksi, kun en mihinkään kirjoitellut useampaan tuntiin. Aika säälittävää jättää tää yksi auki, johon pääsin viimeisimmän keskustelun kautta. Kävin pistään vaaville yöpin ja ruokkimassa. Nyt täytyis mennä OIKEESTI nukkumaan. Enkä oo jäänyt koukkuun tähän palstaan, muuten vain yhdessä keskustelussa roikun. :whistle:

Tää on oikeesti hyvinkin säälittävää roikkua täällä ja vastailla aiheisiin jotka ei niin kosketa :whistle:
Noh, ehkä mä alan selaamaan vaatepuljujen nettisivuja, mut maksaako kaksplus sit kaikki mun laskuni häh??? :o :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
mikä iesus tätä foorumia riivaa :( luulin, että uudistusten myötä toimis myös mutta näköjään ei niin ikinä

Kookosta jossain ketjussa joku päivä kirjoitti ettei palstan kapasiteetti riitä kun on niin paljon kävijöitä.
Eikö tuollaiselle voi muka mitään tehdä??

Yhteistyössä