Kuulitteko aamulla radiosta, kun eräs äiti soitti ja kertoi mitä lapsi oli suustaan päästänyt ;)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
äiti (jolla oli 3 vuotias ja vastasyntynyt lapsi) oli suihkussa ollessaan ajellut ihokarvojaan alapäästä.. Yhtäkkiä oli kuulunut lapsen ääni "mitä sä äiti sitä pyllyä kaivat sillä laitteella?".. Myöhemmin oli anoppi siskonsa kanssa tullut katsomaan vastasyntynyttä, niin tämä 3 vee oli kahvipöydässä sanonut "Äiti tänään sellaisella laitteella kaiveli pyllyä..." Mua alkoi niin naurattaa, että olin ojaan ajaa aamulla...

Ja kun eräs mummo-ihminen oli harjannut hiuksensa ensin vessassa ja putsannut sen harjan sit pyttyyn ja pikkutyttö meni sit pisulle ja näki vedessä lilluvat hiukset, tostesi järkyttyneenä: "Mummo, sun pimppi on pudonnu pönttöön!" :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:laugh: :laugh:

Ja minä koen sen jotenkin noloksi kun meidän 4vee poika kertoo jokaiselle vastaantulijalle, naapureille, kaupan kassalle ja ihan kelle vaan että "Moi mä oon Niko. Meijän äidin tisseistä tulee maitoa." :headwall: Siinä on sitten kaikki vähän että "hmm... aijaa.. *ja vaivautunut olo*"

olen päiväkodilla töissä niin tänään yksi pieni tyttö sanoi meidän yhdelle työntekijöistä,vanhempi nainen,että tuoksut meidän äidin työkaverille. :) No kukas se äitisi työkaveri onk sitten? ohjaaja kysyi tytöltä,ja hän vastasi,MUMMO! Kaikki repesimme nauruun :)

Alkuperäinen kirjoittaja suvi:
olen päiväkodilla töissä niin tänään yksi pieni tyttö sanoi meidän yhdelle työntekijöistä,vanhempi nainen,että tuoksut meidän äidin työkaverille. :) No kukas se äitisi työkaveri onk sitten? ohjaaja kysyi tytöltä,ja hän vastasi,MUMMO! Kaikki repesimme nauruun :)

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äiti (jolla oli 3 vuotias ja vastasyntynyt lapsi) oli suihkussa ollessaan ajellut ihokarvojaan alapäästä.. Yhtäkkiä oli kuulunut lapsen ääni "mitä sä äiti sitä pyllyä kaivat sillä laitteella?".. Myöhemmin oli anoppi siskonsa kanssa tullut katsomaan vastasyntynyttä, niin tämä 3 vee oli kahvipöydässä sanonut "Äiti tänään sellaisella laitteella kaiveli pyllyä..." Mua alkoi niin naurattaa, että olin ojaan ajaa aamulla...

Juuri samanlaisia juttuja kuin meidän melkein kolmevuotiaalla. Onneksi ei ole koskaa nähnyt minun sheivailevan karvoja.