Luin joskus unikirjasta, et sudet ja karhut kertoo siitä, et oma äiti on liian ylihuolehtivainen. Mäkin oon noista pedoista nähny ihan järjettömiä painajaisia, ja mun äiti todellakin on ylihuolehtivainen!Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:Minä en menis!! *juoksee karkuun*
Mä nään susista ja karhuista niin hirveitä painajaisiakin aina ja ne osaa aukoa ovetkin. Ja ajaa mua aina takaa ja yrittää syyä :|
NäinpäAlkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Suden tai karhun suuhun on harva joutunut, auton alle tai ihmisen tappamaksi useampikin
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:NäinpäAlkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Suden tai karhun suuhun on harva joutunut, auton alle tai ihmisen tappamaksi useampikin
Vaikka ei se kivaa ole kun oven avaa niin portinpielessä susi kattelee :/ Meille on näin käynyt.
Missä??!!Alkuperäinen kirjoittaja Hunaja:...Ja silti pitäis uskaltaa ulos mennä:/
Peesi. Ilveksen näkeminen olis oikeastaan se ykköstoive.Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Voi kun edes kerran elämässä näkis moiset metsiemme kuninkaat livenä..
Omasta kokemuksesta, täällä korven keskellä, voin suositella jos ei haittaa että on koiralla kokoa, niin Pyreneitten koira, ajoi meillä hirvetkin pois pihasta, ja karhua rähissy on myös, ja toinen meillä on Leonbergi, erittäin suojelevainen. Ja lapsirakkaita rotuja molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:Mä tahdon koiran ja heti paikalla. Me asutaan "korvessa" ja vielä metsänlaidalla ja kun täällä on karhuja nähty joka vuosi Lisäksi kun nuo peurat änkee pihalle, oma riesa sekin, kun ne syö kaiken |O onko jotain vinkkiä, mikä rotu olisi hyvä?? Vahdiksi ja perhekoiraksi!
Hämeestä. Mistä ite? Loistava ajatus tuo kotonharjalla kökkiminenAlkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Mistä päin ummikko oot?
hanki joku seropi missä on metsästyskoiraa seassa ni ei tuu peurat pihaan.. tai ala istuu talon harjalla kivääri kourassa mä voin sit olla sun kaveri B)
Voi harmi, kun niin kaukaa oot, käy hankalaks tuo katolla kökkiminen en yksin sinne kyllä kiipee.Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:ummikko, täältä idästä oon, peurat puuttuu, meillä hirvet tuloo pihaan, monesti ikkunasta kateltu pentujen kans moisia otuksia.
Viime talvena oli ilveksestä riesa kun pihassa pyöri pari viikkoo, siis ihan päivälläkin tuossa oli, onneks oli sen verran pakkasta jotta joutiki olee sisällä.
Karhun kutale kävi tänä vuonna mun mustikat popsimassa 30m päässä talosta |O se ei oo kuullu et ei nii läheltä saa kerätä..
Perämaan emäntä, kelpois mulle villisikaki...