Kuulinpa, että susi liikuskelee tuossa kiven heiton päässä ja karhu oli pellolla syömässä keskellä päivää...

• Viestiketjun aloittaja Hunaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
Minä en menis!! :eek: *juoksee karkuun*

Mä nään susista ja karhuista niin hirveitä painajaisiakin aina ja ne osaa aukoa ovetkin. Ja ajaa mua aina takaa ja yrittää syyä :|
Luin joskus unikirjasta, et sudet ja karhut kertoo siitä, et oma äiti on liian ylihuolehtivainen. Mäkin oon noista pedoista nähny ihan järjettömiä painajaisia, ja mun äiti todellakin on ylihuolehtivainen!

edelleen missä?? Tiedän, että meijän nurkilla asuu vuodesta toiseen sama karhuvanhus ja en tod. haluaisi siihen törmätä lenkillä :eek: Meiltä ni 5km näin kerran karhun, siellä se lönkötteli pienen pientä soratienpätkää kaupunkiin päin :| onneksi tajusin sen jo kauempaa ja luojan kiitos oli mopo eikä hevonen alla. Sielläpäin olen monet kerrat ratsastanu. Ois ollu aika moista kyytiä, jos hevonen sen ois aistinu :eek:

tervetuloa korpeen!
Joo onhan se vettumaista, ite kerkesin yks ilta just sisään ennen ku karhu tallusteli pihaan, onneks luotin koiraan että kaikki ei oo kohdallaan, eikä otso osannut kävellä tarpeeksi hiljaa.. kumma otus kun ei ees pelänny koiran murinaa/haukkua..

hellu
Anjalankoskella pyörii nyt ainakin susia jotka tappaa vasikoita, sekä ilves joka tappoi lampaita ja jokin aika takaperin tässä parin metrin päässä meidän talosta tallusteli karhu

Mä tahdon koiran ja heti paikalla. Me asutaan "korvessa" ja vielä metsänlaidalla ja kun täällä on karhuja nähty joka vuosi :eek: Lisäksi kun nuo peurat änkee pihalle, oma riesa sekin, kun ne syö kaiken |O onko jotain vinkkiä, mikä rotu olisi hyvä?? Vahdiksi ja perhekoiraksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Ummikko:
Mä tahdon koiran ja heti paikalla. Me asutaan "korvessa" ja vielä metsänlaidalla ja kun täällä on karhuja nähty joka vuosi :eek: Lisäksi kun nuo peurat änkee pihalle, oma riesa sekin, kun ne syö kaiken |O onko jotain vinkkiä, mikä rotu olisi hyvä?? Vahdiksi ja perhekoiraksi!
Omasta kokemuksesta, täällä korven keskellä, voin suositella jos ei haittaa että on koiralla kokoa, niin Pyreneitten koira, ajoi meillä hirvetkin pois pihasta, ja karhua rähissy on myös, ja toinen meillä on Leonbergi, erittäin suojelevainen. Ja lapsirakkaita rotuja molemmat.

Maalla viime viikonloppuna koirien kanssa kun käytiin niin koira kävi pyörimässä sellaisessa paskassa joka oli täynnä puolukoita - liekö ollut karhun paska, siinä se oli 50 metriä vanhempien pihasta pellolla. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
Mistä päin ummikko oot?
hanki joku seropi missä on metsästyskoiraa seassa ni ei tuu peurat pihaan.. tai ala istuu talon harjalla kivääri kourassa mä voin sit olla sun kaveri B)
Hämeestä. Mistä ite? Loistava ajatus tuo kotonharjalla kökkiminen :D

ummikko, täältä idästä oon, peurat puuttuu, meillä hirvet tuloo pihaan, monesti ikkunasta kateltu pentujen kans moisia otuksia.
Viime talvena oli ilveksestä riesa kun pihassa pyöri pari viikkoo, siis ihan päivälläkin tuossa oli, onneks oli sen verran pakkasta jotta joutiki olee sisällä.
Karhun kutale kävi tänä vuonna mun mustikat popsimassa 30m päässä talosta |O se ei oo kuullu et ei nii läheltä saa kerätä..

Perämaan emäntä, kelpois mulle villisikaki...

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
ummikko, täältä idästä oon, peurat puuttuu, meillä hirvet tuloo pihaan, monesti ikkunasta kateltu pentujen kans moisia otuksia.
Viime talvena oli ilveksestä riesa kun pihassa pyöri pari viikkoo, siis ihan päivälläkin tuossa oli, onneks oli sen verran pakkasta jotta joutiki olee sisällä.
Karhun kutale kävi tänä vuonna mun mustikat popsimassa 30m päässä talosta |O se ei oo kuullu et ei nii läheltä saa kerätä..

Perämaan emäntä, kelpois mulle villisikaki...
Voi harmi, kun niin kaukaa oot, käy hankalaks tuo katolla kökkiminen :( en yksin sinne kyllä kiipee.

Yhteistyössä