kuulin tänään tarhan tätiltä että meidän neitiä kiusitaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
nimittän pojat:D ja huvittavinta että likka on 2vee ja hoitotäti sano et pari samanikästä poikaa on ihan rakastuneita meidän likkaan ja he saa koko ajan olla irrottamasta niitä kimpusta ku pussailee ja halailee eikä neiti saa leikkiä yhtään rauhassa,hehe, pienenä sekin alkaa..

meillä neiti oli 3v kun sai ekan pusunsa pojalta :D :D .Ja neiti oli ottanut sen niin että muahan et pussaile ja oli lyönyt nyrkillä,oli kuulemma hoitajilla ollut naurussa pitämistä kun piti neitiä torua ja neiti itki vaan että "kun toi pussas mua ja mä en tykkää pojista jotka pussaa".

Heh, tuostahan pitäisi pikemminkin kehua eikä torua! Se on ihan oikein, että tyttö osaa pitää puolensa. Tytöille kannattaa jo pienenä opettaa, että saavat itse päättää, kuka saa tulla lähelle. Poikaa pitäisi torua, että eipä mennä pussailemaan ilman lupaa!

Alkuperäinen kirjoittaja äkäpussi:
Heh, tuostahan pitäisi pikemminkin kehua eikä torua! Se on ihan oikein, että tyttö osaa pitää puolensa. Tytöille kannattaa jo pienenä opettaa, että saavat itse päättää, kuka saa tulla lähelle. Poikaa pitäisi torua, että eipä mennä pussailemaan ilman lupaa!

sen takia toruivat kun ketään ei saa lyödä mutta eipä saanut enään pusuja siltä pojalta.

Yhteistyössä