oikee kaks takapyllyä? oho.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks ei vi etupyllyä kayttää? :saint: mul on etupylly ja kaks takapyllyä vaviskaa palstamammat B)
juu, oikeenpuolen pylly ja vasemman puolen pyllyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:oikee kaks takapyllyä? oho.Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:miks ei vi etupyllyä kayttää? :saint: mul on etupylly ja kaks takapyllyä vaviskaa palstamammat B)
Juuri näin ja mun mielestä se on aika "säälittävää".Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:kuulostaa mun korvaan siltä että äitiä hävettää ylipäätänsä puhua pimpistä lapselleen,etupylly on äiteille jotka ei uskalla lausua lapsen kuullen oikeaa sanaa :|
Tähän on pakko todeta, että meillä neiti on ihan itse nimennyt etu- ja takapyllyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin ja mun mielestä se on aika "säälittävää".Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:kuulostaa mun korvaan siltä että äitiä hävettää ylipäätänsä puhua pimpistä lapselleen,etupylly on äiteille jotka ei uskalla lausua lapsen kuullen oikeaa sanaa :|
Kai se jostain on sen oppinut?Alkuperäinen kirjoittaja kardemamma:Tähän on pakko todeta, että meillä neiti on ihan itse nimennyt etu- ja takapyllyn.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin ja mun mielestä se on aika "säälittävää".Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:kuulostaa mun korvaan siltä että äitiä hävettää ylipäätänsä puhua pimpistä lapselleen,etupylly on äiteille jotka ei uskalla lausua lapsen kuullen oikeaa sanaa :|
Vaikka olen sanonut "oikealla" nimellä monesti ja veljellään on pippeli.
Tyttö on päättänyt että etupylly ikä etupylly.
Kai se aikanaan oikeaksi muuttuu, tai sitten ei.
Toi on vaan niin ruman kuulonen sana! :x Onneks ei asiasta suomeks tarvii keskustella lasten kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:kuulostaa mun korvaan siltä että äitiä hävettää ylipäätänsä puhua pimpistä lapselleen,etupylly on äiteille jotka ei uskalla lausua lapsen kuullen oikeaa sanaa :|
Mutta miksei asioita voi kutsua niiden oikeilla nimillä?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:siis mitä ihmeen vikaa siinä on?? Meillä sanotaan pippeliäki nappeliks mää een käääsitää teitä
Mun mielestä se viestii lapselle, että hänessä on jotain hävettävää ja se "etupylly" sitten on sellainen paikka, ettei siitä voi ees nimeä käyttää. Siis lapselle sopivaa nimitystä kuten pimppi tai pimppa. Äitini oli tosi estoinen näissä asioissa ja käytti just tuota etupyllysanaa. Mutta ei sekään musta niin paha oo, kuin käyttää jotain ihme kiertoilmaisua kuten lintu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin ja mun mielestä se on aika "säälittävää".Alkuperäinen kirjoittaja mirkamaria:kuulostaa mun korvaan siltä että äitiä hävettää ylipäätänsä puhua pimpistä lapselleen,etupylly on äiteille jotka ei uskalla lausua lapsen kuullen oikeaa sanaa :|