Kuulin kamalan huhun arabiasta, eräs toistakymmentä vuotta pois tuotannosta ollut juttu tulossa taas tuotantoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuttunut keräilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuttunut keräilijä

Vieras
voiko oikeasti olla totta? Siis sellainen tuote mistä keräilijät maksavat nyt maltaita, voiko arabia olla oikeasti niin mulkkku että laittaa sellaisen takaisin tuotantoon? Sehän menettää keräilyarvonsa samantien

en nyt viitsi mainita mistä on kyse, ellei olekkaan totta. Eräs arabialla töissä oleva oli kertonut kaverilleni, mutta epäilen silti vähän onko totta ollenkaan. Onhan arabia tehnyt tämän kyllä ennenkin monta kertaa

Mua ainakin suututtaa ja kovin jos tuo on totta, toivon todella ettei se ole. Suututtaa niin kovin että tekis mieli lopettaa koko keräily ja myydä kaikki pois, vielä kun niillä on jotain arvoa =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua ainakin suututtaa ja kovin jos tuo on totta, toivon todella ettei se ole. Suututtaa niin kovin että tekis mieli lopettaa koko keräily ja myydä kaikki pois, vielä kun niillä on jotain arvoa =(

anna mennä! ei kannata kerätä pelkän arvon takia, varsinkin jos tuottaa vain pahaa mieltä.

Onhan niissä Arabian antiikkiesineissäkin erilaiset leimat. Joten varmasti vanhan ja uuden tuotannon erottaa jostakin.
Eri asia olis suuttua, jos olis aikaisemmin ilmoitettu että tuotetta tehdään vaan tiettyinä vuosina tai esim. numeroitu sarja.

en mä arvon takia kerääkkään, mutta oishan se kiva että joskus kun lopettaa keräilyn niin sais omansa pois, arvokkaita kun ovat niin arvo vain nousee.. Paitsi jos nyt niitä aletaan tekemään uudestaan. Voiko olla niin että arabia tekee samanlaisia mutta hieman erivärisinä?

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Onhan niissä Arabian antiikkiesineissäkin erilaiset leimat. Joten varmasti vanhan ja uuden tuotannon erottaa jostakin.
Eri asia olis suuttua, jos olis aikaisemmin ilmoitettu että tuotetta tehdään vaan tiettyinä vuosina tai esim. numeroitu sarja.

esim uutta ja vanhaa mustaa mariskoolia ei juuri erota toisistaan mitenkään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä arvon takia kerääkkään, mutta oishan se kiva että joskus kun lopettaa keräilyn niin sais omansa pois, arvokkaita kun ovat niin arvo vain nousee.. Paitsi jos nyt niitä aletaan tekemään uudestaan. Voiko olla niin että arabia tekee samanlaisia mutta hieman erivärisinä?

No kerro toki mistä sarjasta on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

esim uutta ja vanhaa mustaa mariskoolia ei juuri erota toisistaan mitenkään..

No ei niillä keräilyarvoa olekkaan.

No jos se on arabian tuote, niin sillä on oikeus määrätä paljonko ja milloin se sitä tuottaa. Kyllähän senkin firman täytyy yrittää myydä tuotteitaan. Jos sillä posliiniastialla saadaan muutamakin työpaikka säästettyä, niin tuottakoot mun puolesta ihan niin paljon kuin huvittaa.

eli keräätkö siis sijoitusmielessä? siinä tapauksessa nythän voit myydä tuotteet.
Vai haluatko vain brassailla tuttaville, kun sulla on jotain niin arvokasta ja harmittelet nyt ette voikaan brassailla? vai keräätkö siksi koska tavarat miellyttää silmää?

Yhteistyössä