Kuuliainen vaimo

Joskus oli joku ohjelma kuuliaisista vaimoista.
Olikohan ne jotakuin sellasia, mikkä toteuttaa miehen kaikki toiveet, kokkaa, siivoaa, ovat käytännössä miehen palvelijoita, ovat panopuuna kun miestä haluttaa eivätkä sano missään aiassa vastaan ja suostuvat kaikkeen mitä ukko sattuu ehdottamaan.

Ja tollasia kuuliaisia vaimoja oli omien sanojen mukaan onnellisena ukkojensa orjina.
 
*hymy* Entäs jos asiantuntija vastais ;)

Tosin kokemusta moisesta ei (vielä) ole, mutta asiaa on tullut pähkäiltyä.
Kuuliainen vaimo todellakin haluaa miellyttää miestään, ajattelee miehensä etua/hyvinvointia/onnellisuutta ennen omaansa. Jos päätöksenteossa on kaksi vaihtoehtoa, mennään aina miehen tahdon mukaan.

Kodin siistinä pitohan on aina naisen tehtävä, ja miehen tarpeista huolehtiminen :)
ja ja ja.. (eiköhän tämä jo riitä femakkojen vihan herättämiseen)

- Kez.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Joskus oli joku ohjelma kuuliaisista vaimoista.
Olikohan ne jotakuin sellasia, mikkä toteuttaa miehen kaikki toiveet, kokkaa, siivoaa, ovat käytännössä miehen palvelijoita, ovat panopuuna kun miestä haluttaa eivätkä sano missään aiassa vastaan ja suostuvat kaikkeen mitä ukko sattuu ehdottamaan.

Ja tollasia kuuliaisia vaimoja oli omien sanojen mukaan onnellisena ukkojensa orjina.
no tuommottisen se ukko kait haluu, mutta kun mie en ole sellanen. En alistu -koskaan. Ja tämä "kapinointi" johtuu ihan tasan lapsuudestani, ja mies tietää sen. Toivon mukaan se ei alota koskaan tota
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Joskus oli joku ohjelma kuuliaisista vaimoista.
Olikohan ne jotakuin sellasia, mikkä toteuttaa miehen kaikki toiveet, kokkaa, siivoaa, ovat käytännössä miehen palvelijoita, ovat panopuuna kun miestä haluttaa eivätkä sano missään aiassa vastaan ja suostuvat kaikkeen mitä ukko sattuu ehdottamaan.

Ja tollasia kuuliaisia vaimoja oli omien sanojen mukaan onnellisena ukkojensa orjina.
no tuommottisen se ukko kait haluu, mutta kun mie en ole sellanen. En alistu -koskaan. Ja tämä "kapinointi" johtuu ihan tasan lapsuudestani, ja mies tietää sen. Toivon mukaan se ei alota koskaan tota
No musta kyllä yhdenkään itseään kunnioittavan naisen ei pitäs alistua toisen tahdon alle. Mikä se sellanen suhde on missä yks vetää toista narunpäässä perässään? Ei musta ainakaan mikään kahden ihmisen välinen rakkauteen perustuva parisuhde. Kyllä sitä jotakin vuorovaikutusta pitää olla muutakin kun "minä käsken ja sinä tottelet valittamatta".
 
Miä
Muhun sopii osa tuosta. Mä pyykkään, tiskaan, siivoan, kokkaan, voin passata ja palvella, putsata ja puleerata ja noukkia lattialta likaisia sukkia. Juosta perässä keräämässä tavaroita. Mutta sitten kun päästään siihen kuka tässä huushollissa päättää ja määrää, se olen jumalauta minä :D Manipuloinnin mestari, kieroakin kierompi emäntä. Miestä viedään kun pässiä narussa :xmas: No ei ihan mutta melkein =)
 

Yhteistyössä