kuukuppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuzka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuzka

Jäsen
27.07.2004
351
0
16
tein tänään ekologisen sijoituksen ja ostin kuukupin. olen jo puoli vuotta sitten eka kerran katsonut siitä esitteitä mutta aina se on jäänyt. tässä nyt (innokkaana) odottaa seuraavia menkkoja että pääseee kokeilemaans sitä. kysyisinkin nyt teiltä joille tämä kapistus on jo tuttu, että miten usein keitätte sitä. itse ajattelin että hommaan jonku eri kattilan missä keitän sitä jotenkin tuntuu että samassa kattilassa missä ruoka laitetaan keitetään kuppia. yök. no onks teillä erikseen jotain pesunestettä millä sen pesettä? ohjeessa oli suositus lunette pesuneste? ja kaikki muutkin kommentit on tervetulleita. kuin kauan menee ennenkuin oppii oman tyhjennys välin ja ym.ta mitä mieleen tulee. siis antakaa palautetta.

Miulla ollu jo monta vuotta enkä käsitä miten oon voinut aiemmin käyttää siteitä!

Kuppia ei oo pakko keittää kattilassa, itse teen sillee että keitän vedenkeittimessä veden, ja sit on kupille oma puhdas pakasterasia johon kaadan veden ja kansi päälle. Kun vesi jäähtyy niin uusi vesi vaan, vaihdan veden yleensä kolme kertaa. Keitän kupin ennen ja jälkeen menkkojen.

Pesunesteenä oon käyttäny lactacydia apteekista, se on hyvä ja tarkotettukin intiimialueille.

Käy kattomassa (jos et oo jo käynyt) netistä kuukuppikunta, siellä on hirmusesti ohjeita käyttöön ja puhdistukseen.