Kuukupista tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Mulla kävi kuukupin kans sillai, että se jäi sisään enkä saanut sitä kunnolla pois. Kauan ähräsin ja panikoin. Mihin kohti sen nupin pitäisi jäädä? Miten on mahdollista että kuppi on työntynyt kauemmaksi olleessaan sisällä? Kun tein sen mokan että menin lyhentämään nuppia aika reilusti ja nyt en saa tartuttua siihen kuin vähän :/ Voiko kuppia vielä käyttää silti? Ois ihana jos saisin vastauksia kun oon urpo tässä...

Mun kokemukset kuukupista ei oo hyviä, kun siinä mallissa minkä ostin niin oli se nuppi aika lyhyt ja en sitten saanut mitenkään sitä ite pois. Eipä kyllä meinannu mieskään saada. Loplta sai pinseteillä vedettyä sen ja kuukuppi lensi sit roskiin! Monet naurut on tuosta muistosta tullu, mut oon kyl kavereilta kuullu taas paljon positiivisia kokemuksia noista kuukupeista!

Sormet sisään ja tartut siihen kuppiin. Samalla tietysti painat sitä kuppia, jolloin se tyhjiö poistuu ja voit helposti vetästä sen ulos. Ei sitä poistetakaan pelkästään siitä antennista vetämällä, kyllä se tyhjiö pitää saada eka pois. Lujaa saa kiskoa ja kipeääkin tulee varmasti jos vain vetää ja vetää...

Ja voit käyttää, ellet leikannut kupin pohjaan reikää.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla kävi kuukupin kans sillai, että se jäi sisään enkä saanut sitä kunnolla pois. Kauan ähräsin ja panikoin. Mihin kohti sen nupin pitäisi jäädä? Miten on mahdollista että kuppi on työntynyt kauemmaksi olleessaan sisällä? Kun tein sen mokan että menin lyhentämään nuppia aika reilusti ja nyt en saa tartuttua siihen kuin vähän :/ Voiko kuppia vielä käyttää silti? Ois ihana jos saisin vastauksia kun oon urpo tässä...

On ihan luonnollista että kuppi vetaytyy kauemmas omalle paikalleen. jos se on niin tiukasti siellä ettet meinaa saada pois, niin se on todennäköisesti just oikein asennettu! =)
Yritä työntää lihaksillasi kuppia alemmas ja tartu peukalolla ja keskisormella kupin pohjaan kiinni, purista kovasti ja vedä varovasti ulos. Mä en vedä koskaan siitä nipukasta vaan aina kupin pohjasta. onnea vaan käyttöön!
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mun kokemukset kuukupista ei oo hyviä, kun siinä mallissa minkä ostin niin oli se nuppi aika lyhyt ja en sitten saanut mitenkään sitä ite pois. Eipä kyllä meinannu mieskään saada. Loplta sai pinseteillä vedettyä sen ja kuukuppi lensi sit roskiin! Monet naurut on tuosta muistosta tullu, mut oon kyl kavereilta kuullu taas paljon positiivisia kokemuksia noista kuukupeista!

mä eilen uikutin miehelle että voisitko tulla auttaa tän kuukupin kans, kun se on aikasemminkin joutunu ähräämään kondoomin sieltä ulos, kun hävis vahingossa, muttei oikein ollut mieluisa homma hänelle. Sainpa kuitenkin itse sen sieltä. Mut täytyy kyl sanoo etten odottanut mitään näin vaikeeta ulosottamista, missä tarvitaan voimiakin!

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:

On ihan luonnollista että kuppi vetaytyy kauemmas omalle paikalleen. jos se on niin tiukasti siellä ettet meinaa saada pois, niin se on todennäköisesti just oikein asennettu! =)
Yritä työntää lihaksillasi kuppia alemmas ja tartu peukalolla ja keskisormella kupin pohjaan kiinni, purista kovasti ja vedä varovasti ulos. Mä en vedä koskaan siitä nipukasta vaan aina kupin pohjasta. onnea vaan käyttöön!

Noh, ehkä mä viel kokeilen sitä :)

Kyykyssä työnnät sormet sisään (samalla voi vähän "ponnistaa" jolloin kuppi liikkuu ulospäin) ja puristat kupin pohjan lyttyyn jotta tyhjiö häviää ja sitten vain vedät ulos. T: Kuppiin tyytyväinen

Kyllä se liikkuu sisäänpäin mullakin ja harjoittelun tuloksena osaan sen nyt jo poistaakin.Älä tosiaankaan vedä siitä nupista vaan purista "alipaine" pois ja siten kuppi on helpompi saada ulos.Itekin meinasin alussa viskata koko vehkeellä vesilintua mutta nyt en pois antaisi.Yöllä varsinkin on rahansa arvoinen.Siteet on niiiiin inhottavia.Itse ainakin yöllä heräsin aina kun valui siteeseen tavaraa.Nyt saan nukkua yöni rauhassa,kiitos kuukupin.

Joo, ei siitä antennista saa ees kiskoa. Vaan niitä reunoja pitkin päästä ilmaa tavallaan kupin sisään. Eli otat reunoista kii. Onhan se aluksi melkosta ähräystä.

Ite kyl leikkasin antennin suurimmaksi osaksi veke, oli niin pitkä.

Alkuperäinen kirjoittaja kalamama:

Noh, ehkä mä viel kokeilen sitä :)

No, ehkä mäkin sit viel kokeilen! Pitää vaan ostaa uus! :)

Hyviä ohjeita ootkin jo saanut. Lisään vielä sellasen, että jos sun kohtu on taaksepäin kallellaan, niin poistaminen on helpompaa, kun istut pytyllä ja nojaat taaksepäin, sit ponnistat lihaksilla kuppia hiljalleen ulospäin ja nappaat pinsettiotteella pohjasta kii ja poistat alipaineen. Pitäis onnistua helpommin niin.

Yhteistyössä