Kuukupista kysysin.....

Kahta kokoa- pienempi ja isompi. Synnyttäneille ja yli 30 kymppisille suositellaan sitä suurempaa, mutta kyllä se riippuu ihan toosan koosta! :D Suuri ero niillä ei ole, eikä oikein paljoa eri valmistajien välillä. Hintahaitaria saattaa olla. kuukleta.

noin 30e ja kokoja on yleensä kahenlaisia, synnyttäneille ja sit niille jokka vastaavasti ei oo synnyttäny :p ite en oo viel siis synnyttäny ja mul ollu lunetten se pienempi koko ja oikein tyytyväine oon ollu kunha sillo vähä siit antennista eka leikkasin palaa pois kun ol liian pitkä :)

muita en ole kokeillut kun lunettee mut se ainaski ollu todella hyvä. En vaihtais mistään hinnasta siteisiin tai tampooniin :p Ja sen kun oppii laittamaan ni sit ei kyl tosissaan muista et kuukautisia välil ees ois, kivutki on vähentyneet sen ansiosta. Ja oikein "huollettuna" se kestää jopa 10vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
muita en ole kokeillut kun lunettee mut se ainaski ollu todella hyvä. En vaihtais mistään hinnasta siteisiin tai tampooniin :p Ja sen kun oppii laittamaan ni sit ei kyl tosissaan muista et kuukautisia välil ees ois, kivutki on vähentyneet sen ansiosta. Ja oikein "huollettuna" se kestää jopa 10vuotta.
Kivut vähentyny??? :eek:

Pois en antas!
Ostin sen luneten ykköskoon kupin, eihä niil oo ku joku 2-3mm leveyseroa, ja hyvä on ollu tuo ykköskoko, ainut et jouduin sen antennin leikkaamaan melki kokonaan pois :whistle: pieni römpsä tai jotain...
Vaatii toki pientä harjotteluu sen asentaminen ja pois otto, poisottaissa on tärkeintä muistaa tasata se paine..

Mä luulin et kuvittelen vaan et kivut on vähentyny tuon myötä mut jos kerran muillaki ni kait se tarvii uskoo
:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mä luulin et kuvittelen vaan et kivut on vähentyny tuon myötä mut jos kerran muillaki ni kait se tarvii uskoo
:LOL:
Siis jos toi on totta et kivut lievenöö niin si se on mulle hyvä :D Oon meinaan torella kipijä.

Mulla on ollut kuukuppi (Divacup koko 1) käytössä 3v. en enää vaihtaisi takaisin siteisiin / tamppooneihin. Kesällä kun kuukuppi jäi lomalta kotiin ja jouduin käyttään siteitä ja tampaxeja, olin tosi harmistunut kun muisti ja tunsi menkat koko ajan.
Ainut ongelma mullakin on ollu se, etten muista et on menkat ja joskus yöllä pomppaan sän gystä kun tajuan etten muistanut pestä kuppia illalla... :LOL:

Yksi mistä erityisesti kupissa tykkään, on puhtaus. Kuppi / vuoto ei haise millekään.

Kokeile ihmeessä, se on aikamoinen rahan- ja luonnonsäästökin.

Yhteistyössä