Kuukautisvuodon nopeuttaminen?!?

  • Viestiketjun aloittaja malttamaton mamma
  • Ensimmäinen viesti
malttamaton mamma
Apua! Minulla olisi huomenna pitkästä aikaa romanttinen ilta tiedossa. Ehkäpä jopa eroottinen... Mutta kun maanantaina alkoi kuukautiset ja vuoto on vielä tänään aika runsasta. Mulla on kuparikierukka. Runsaus johtuu siitä.

No, mitä yritän nyt hullunan nopeuttaa vuotoa juomalla vettä tosi paljon. En tiedä onko siitä mitään hyötyä. Haluan uskoa että on...

Onko teillä kotikonsteja asiaan? Vai pitääkö vain tyytyvä siihen, että huomenna ei sitten hommailla mitään.... huoh... No, voihan sitä seksiä harrastaa ilman yhdyntääkin. Ja pussailu on kivaa.

Mutta hieman harmittaa kuitenkin. Tämä on uusi rakkaus ja olisin halunnut jo seuraavalle tasolle. ;)
 
malttamaton mamma
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mulla ei burana auta kuparisen kanssa, eikä ennen sitä kokonaan lopettanut. Mutta miten vesi auttas? Sehän vaa pissattaa enemmän.
Minä ajattelin, että täysinäinen rakko saa kohdun paremmin "poistamaan" kertyneet veret. Ainakin vessassa käydessä valuu pönttö punaiseksi. Mutta sehän se tekee aina, kun on tuo kuparinen. Mutta nyt sitten tosiaan ramppaan vessassa.

Ehkä mä huomenna varalta vedän pari Buranaa... höh, tässä tuntee itsensä ihan teinix vaikka oon ihan aikuinen nainen. Sitä se rakastuminen teettää. :p



 
Alkuperäinen kirjoittaja malttamaton mamma:
kiitti :D

Mutta saako se Burana sen loppumaan täysin?

Mutta eikö sitten alkoholi lisää vuotoa? Vai onko tämä joku legenda?
Ei varmaan kokonaan burana saa loppumaan. Vähentää kyllä. Ja mulla ainakin alkoholi vähentää vuotoa. Joskus jopa loppunut siksi aikaa kun ollut jossain illanvietossa.

 
malttamaton mamma
Hmmm... onkohan liikunta hyvästä vai pahasta vuodon runsauden suhteen? Luin jostain netistä, että jos harrastaa kovasti liikuntaa, saattaa vuoto kestää kauempaan. :/ No, minä en ole himourheilija, joten sitä vaaraa ei ole.

piitu piparille... minä olen turvonnen vähän ennen kuukautisia, mutta kuukautisten aikaan en ole enää... hassua.
 

Yhteistyössä