E
"epätietoinen"
Vieras
Hei! Olemme mieheni kanssa yrittäneet raskautua 12/10 asti, jolloin tietoisen riskin tuloksena tulin raskaaksi. Onnea ei kestänyt kauan ja raskaus osoittautui kemialliseksi mennen kesken 5+0. Kiertoni vaihtelee 27-36 välillä, gynen mielestä normirajoissa mennään. Kuukautiseni ovat todella niukat, olleet jo pari vuotta siitä lähtien, kun hormoniehkäisy poistui kuvioista. Selviäisin oikeastaan yhdellä siteellä koko muutaman päivän ajan, vuoto ei myöskään ole kirkasta punaista verta. Testeillä olen testannut, että ovuloin ja tunnen ovulaation. 11/11 taas kemiallinen raskaus 5+3.
Olenkin miettinyt, voiko limakalvoni olla niin ohut, ettei alkio pysty kiinnittymään? Luultavastikin kyseessä on jokin hormonihäiriö? Mikä siihen auttaisi eli mikä olisi paras lääkitys? Yksityiselle lääkärille olen menossa kunhan yrittäminen tulee taas ajankohtaiseksi, jos pääsisin sitten tutkimuksiin.
Olenkin miettinyt, voiko limakalvoni olla niin ohut, ettei alkio pysty kiinnittymään? Luultavastikin kyseessä on jokin hormonihäiriö? Mikä siihen auttaisi eli mikä olisi paras lääkitys? Yksityiselle lääkärille olen menossa kunhan yrittäminen tulee taas ajankohtaiseksi, jos pääsisin sitten tutkimuksiin.