Kuukautismaisia kipuja muttei vatsa kovetu

Tulis nyt yks kunnon supistus että mä tietäsin mikä se on!

Nyt on kolmisen tuntia ollut kuukautismaisia kipuja jotka on ikäviä
muttei kivuliaita. Vatsakaan ei kovetu niiden aikana.
Välillä pistää tonne alakertaan, mutta ei sekään satu vaan tuntuu vaan
ikävältä.

Voi kun tuolla kohduntienoilla tapahtuis nyt edes jotain...

Alan olla ihan hermona kun koko ajan jotenkin väkisin kuuntelen jokaista
tuntemusta ja yritän analysoida voisiko tämä nyt olla jotain OIKEAA.:ashamed:
 
"Jep"
Niin olen hengessä mukana täällä...! Nyt jo viikon verran joka ilta supistanut (mutta ei vielä oikeasti kipeästi, vain epämukavasti), juilinut, kipuillut yms yms jopa useamman tunnin, mutta eiiii... mitään ei tapahdu, aamulla vaan kun sängystä nousee on paikat kuin olisi selkäänsä saanut! Voiko enää olla turhauttavampaa?? :/
 
***
Mulla ei vatsa kovettunut. Synnytys alkoi alaselkä kivuilla, jonka jälkeen siirtyi kuukautiskivuiksi vatsan tienoille ja sitten se oli menoa. :) Harjoittelusupistuksia ei ollut yhtään, vaan supistukset alkoivat kun synnytys alkoi. Ehkäpä sulla samoin. Tsemppiä, jos o menoa! :)
 
Niin olen hengessä mukana täällä...! Nyt jo viikon verran joka ilta supistanut (mutta ei vielä oikeasti kipeästi, vain epämukavasti), juilinut, kipuillut yms yms jopa useamman tunnin, mutta eiiii... mitään ei tapahdu, aamulla vaan kun sängystä nousee on paikat kuin olisi selkäänsä saanut! Voiko enää olla turhauttavampaa?? :/
Älä muuta sano!
Mulla esikoinen tulossa ja kuuntelen jokaista vihlaisua miettien olikohan se
supistus tai mitään sinnepäinkään.:p
 
Mulla ei vatsa kovettunut. Synnytys alkoi alaselkä kivuilla, jonka jälkeen siirtyi kuukautiskivuiksi vatsan tienoille ja sitten se oli menoa. Harjoittelusupistuksia ei ollut yhtään, vaan supistukset alkoivat kun synnytys alkoi. Ehkäpä sulla samoin. Tsemppiä, jos o menoa!
Kiitos!
Voi kun mä toivon että näillä "menkkakivuilla" olis jotain merkitystä!
En osaa kuvailla näitä muuten kuin kuukautiskipuina.
Mulla on se mielikuva, että sitten kun oikeasti tapahtuu jotain, niin
supistaa ja sen kuuluu sattua ihan h*****tisti.
 
"Jep"
Älä muuta sano!
Mulla esikoinen tulossa ja kuuntelen jokaista vihlaisua miettien olikohan se
supistus tai mitään sinnepäinkään.:p
Mulla tämä toinen synnytys, mutta kun esikoisesta ei ollut mitään tällaisia "esioireita" vaan kun supistukset alkoivat niin se oli sitten menoa niin jotenkin turhauttaa "turhaan"(?) kärsiä päivä tolkulla ja silti olla yhtenä kappaleena... puuh :p
Supistuksia on toki monenmoisia, mutta usko pois, kyllä sen sitten tietää kun synnytys ihan toden teolla käynnistyy, ja jos olet epävarma niin ei muuta kuin synnytysvastaanottoon tarkistuttamaan tilanne! ;) Hurjasti tsemppiä! :)
 
Mulla tämä toinen synnytys, mutta kun esikoisesta ei ollut mitään tällaisia "esioireita" vaan kun supistukset alkoivat niin se oli sitten menoa niin jotenkin turhauttaa "turhaan"(?) kärsiä päivä tolkulla ja silti olla yhtenä kappaleena... puuh :p
Supistuksia on toki monenmoisia, mutta usko pois, kyllä sen sitten tietää kun synnytys ihan toden teolla käynnistyy, ja jos olet epävarma niin ei muuta kuin synnytysvastaanottoon tarkistuttamaan tilanne! Hurjasti tsemppiä!
Ootko sä ottanut särkkäriä yöksi?
Mä mietin just, että taidan ottaa ja katson helpottaako.
Kättärillä sanottiin, että panadol ei vaikuta mitään siihen jos oikeesti
on synnytys käynnissä.

Sulle kanssa oikein paljon tsemppiä, toivottavasti me molemmat lisäännytään
pian!=)
 
"jojo"
Mulla syntyi esikoinen vuorokauden kuluttua ekoista "kuukautiskivuista". En mä niiden aikaan seurannut vatsan kovettumista, mutta kyllä sen sitten jokusta tuntia myöhemmin tiesi, että oikealla asialla ollaan. :)

Tsemppiä! Onko pitkäkin matka synnärille?
 
"Jep"
Ootko sä ottanut särkkäriä yöksi?
Mä mietin just, että taidan ottaa ja katson helpottaako.
Kättärillä sanottiin, että panadol ei vaikuta mitään siihen jos oikeesti
on synnytys käynnissä.

Sulle kanssa oikein paljon tsemppiä, toivottavasti me molemmat lisäännytään
pian!=)
En ole ottanut, ihan ok olen saanut unta ilmankin...

Toivotaan todella niin! :D
 
Mulla syntyi esikoinen vuorokauden kuluttua ekoista "kuukautiskivuista". En mä niiden aikaan seurannut vatsan kovettumista, mutta kyllä sen sitten jokusta tuntia myöhemmin tiesi, että oikealla asialla ollaan.

Tsemppiä! Onko pitkäkin matka synnärille?
Kiitos!
Mulla ei oo pitkä matka synnärille, alle vartissa ehtii mainiosti.=)

No, täällä jatketaan iltaa jännittynein ja odottavin mielin!
 
"jojo"
Mulla oli ihan lokoisat olot menkkakipujen alkamisesta melkein seuraavat 15h, sitten vasta alkoi pikkuhiljaa tulla oikeaa supistuskipua. Kunnon kivut alkoivat vasta ehkä 4h ennen synnytystä.

Olin laitoksella jo valmiiksi lapsiveden tihkumisen takia ja multa otettiin supistuskäyrää aina välillä. Mua kauhistutti, kun näin käyrän ja se oli tosi matalaa, eli käyrän mukaan mulla oli vain kevyitä suppareita, vaikka ne sattuivat jo melko tavalla. Mietin hiljaa itsekseni, miten kamalia ne olisivat sitten tosipaikan tullen. Onneksi mut otettiin jossain vaiheessa toiselle koneelle ja sitten soitettiin kiireellä miestäkin jo sairaalaan: eka kone oli jotenkin rikki eikä näyttänyt todellista supistusten voimakkuutta... :D
 

Yhteistyössä