"Kuukautiskivut" raskausoireina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talitintti79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talitintti79

Vieras
Ensioireita ym. lukiessa tuntuu, että melkein kaikilla on ennen plussausta kuukautiskipuja vastaavia tuntemuksia tai muita nippailuja ainakin, jotka yleensä alkavat heti kiinnittymisen jälkeen (tai siis noin viikko ovulaatiosta).

Onko sitten niin, että ilman moisia oireita on ennen kk alkamispäivää turha edes toivoa olevansa raskaana? Onhan se toki ihan luonnollista, että kiinnittyminen aiheuttaa kipua/tuntemuksia ja senkin jälkeen siellä kohdussa tapahtuu kaikenlaista..

Itselläni aloin tärppiä epäillä, koska minulla alkoi todella pahat kuukautiskivut... mutta ei kuukautisia. Pari päivää kipujen alkamisen jälkeen testasin plussan ja kivut jatkuvat vain. Minulla ei ollut mitään kipuja ennen "kuukautisten alkamispäivää" (ilmeisesti todella epäsäännöllinen kierto, joten en osaa olla varma kiertopäivistä). Minulla kivut tosiaan tulivat ihan yllättäen, herättivät yöllä. Ja kivut eivät poikenneet normaaleista kuukutiskivuista, jotka itselläni todella kovat. Nyt vain jäi vuoto tulematta.

Mulla taas kävi niin, että kipuja oli ekasta plussasta, ja tosi koviakin. Mut se sit kuiteknkin melkein heti kesken, ja tästä toisesta plussasta ei kipuja ollut, ja tää on toistaiseksi saanut jatkua ihan hyvin. Että yksilöllistä taitaa olla tämäkin. Muuten kyllä oli ekan viikon sellainen fiilis, että menkat alkaa ihan justa, ja juoksin vessassa tunnin välein tarkistamassa, kunnes tuli mieleen, että joo, voishan sitä vaikka olla raskaanakin. :)

Yhteistyössä