I
Ilona-alina
Vieras
Ensinnäkin, ohi aiheen ulla on ollut nyt muutaman kerran niin, että yhtäkkiä alkaa kuukautiskivut töissä kesken päivän, vaikka EI OLE KUUKAUTISIA! En ole varma, on saattanut liittyä ovulaation jälkeiseen aikaan, jolloin mulla on ennenkin ollut kipua ja gyne on ultrannut että on nestettä kohdussa(jotenkin se liittyi siihen munasolun vapautumiseen). Siis tuntuu ihan samanlaiselta kohdun alueen kouristuskivulta.
Mutta nyt viimeisin uusi havainto, on että kuukautisten aikana en oikein pystyisi menemään pissalle, koska heti kun istun pöntölle niin kohtu alkaa supistella kauheasti ja sattuu niin pirusti. Muistan että tää sama homma oli tokan lapsen synnytyksen aikana, en pystynyt pissaamaan tai istumaan pöntölle kun supistelukipu tuli liian voimakkaanaa. Nyt siis en ole raskaana enkä synnyttämässä, ihan vaan menkat on.
Onko kellään kokemusta tällaisesta? On mulla ennenkin ollut kuukautiskipuja, mutta ei ne ennen pissaamista ole häirinneet.
Kohtu on taaksepäin kallistunut jos se jotain meinaa.
Mutta nyt viimeisin uusi havainto, on että kuukautisten aikana en oikein pystyisi menemään pissalle, koska heti kun istun pöntölle niin kohtu alkaa supistella kauheasti ja sattuu niin pirusti. Muistan että tää sama homma oli tokan lapsen synnytyksen aikana, en pystynyt pissaamaan tai istumaan pöntölle kun supistelukipu tuli liian voimakkaanaa. Nyt siis en ole raskaana enkä synnyttämässä, ihan vaan menkat on.
Onko kellään kokemusta tällaisesta? On mulla ennenkin ollut kuukautiskipuja, mutta ei ne ennen pissaamista ole häirinneet.
Kohtu on taaksepäin kallistunut jos se jotain meinaa.