Kuukautiskirto muuttunut lyhyeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

k

Vieras
Mulla tällainen kumma vaiva.

Jouduin ottamaan jälkiehkäisytabletin vähän aikaa sitten. Sitä ennen oli just ollut menkat. Tabletin oton jälkeen tuli viikon tyhjennysvuoto. Siitä parin viikon päästä uudet menkat (eli ne normaalit edellisten normaalien jälkeen). Sitten TAAS kahden viikon päästä uudet ja nyt on mennyt noin kolme viikkoa edellisistä ja tänään alkoi vuotaa.

Näyttää nyt vaan jotenkin siltä, että jossain välissä tasottui tuon tabletin hormonaaliset vaikutukset, ja nyt oltaisi palaamassa siihen normaalirytmiin. Mutta kun mun normaalirytmi on ollut nimenomaan pitkä kierto, ei lyhyt.

Tuntuu vähän oudolta, että koko ajan vuodan ja en tiedä johtuuko tää sairaalloinen väsymyskin tästä jatkuvasta kuukautisvuodosta jo. Onhan ne ihan normipituiset, 6 päivää, eikä vuoda mitenkää runsaastikaan. Mutta väsyttää ihan sairaasti ja ajattelin, että oliko hb jo voinut näistä kerroista laskea..?

Onko mahdollista, että mun entiset pitkät kierrot nyt tuon yhden hormooniryöpyn jälkeen muuttuukin lyhyemmiksi??? IKINÄ ei ole ollut alle 30päivän kiertoa. Mulla ei ole koskaan ollut hormonaalista ehkäisyä.

Yhteistyössä