Kuukautiskierto 45 päivää! Millanen mahdollisuus tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Lopetin pillerit lähemmäs puol vuotta sitten. Ensin tuli menkat pari kertaa 28 päivän kierrolla ja sitte alko tulemaan 45 :( Luin, että noin pitkällä kierrolla ei välttämättä tuu ovulaatiota. Kai tähänkin jotain apuja lääkäriltä saa? Ja koska kannattaa aikaa varata kun eikös yleensä voi mennä vuosikin pillereiden jälkeen, että kierto tasaantuu?

Kyllähän tuossa voi olla jo kiertoa tasoittavien hormonien paikka. Itse raskauduin, vaikka kierrot heitteli 14-45 päivään, raskautumiskierrossa testasin kp 41, ja sain plussan, ei siis tietoa kuinka pitkä se kierto ois ollut..

Huonot mahkut tuolla kierrolla ja vuosi pitää odottaa. Mutta toki mahkut tulla raskaaksi. Tulin esikoisesta pitkällä kierrolla raskaaksi pilsujen jälkeen 6kk:ssa. Jos ei vuodessa tapahdu muutosta niin saat kyllä jotain tabuja :)

"Jos kiertosi on alle 21 tai yli 35 päivää, on mahdollista, ettet ovuloi ollenkaan. Näissä tapauksissa laskurin tiedot ovat suuntaa-antavia." Oli jossakin laskurin sivuilla.

Yks tuttu ei tullu raskaaks melkein vuotee pillereitten lopettamisen jälkeen. Kierto just jotain 45 päivää, sitä ei kyllä kiinnostan selvittää ongelmaa.

Kannattaa terolut kuuri hakea. Mulla tuli sen ansioista menkat säännöllisiksi. Ennen sitä vuosi yritettiin lasta ilman tulosta ja terojen jälkeen melkeen heti tärppäs.

anteeksi, laitan tähän samaan ketjuun kysymyksen "päinvastaisesta", eli mulla on ennen ollut kierto aina sen 28 päivää, mutta nyt yhtäkkiä muuttunut kierrot 25 päivän pituisiksi. Onko tietoa, millaiset mahdolisuudet on raskautua, kun kierto on "noin lyhyt"?

Mulla kierto pitkä, 35-42 päivää ja ilman ongelmia saanu 2 lasta. Pillerit kun lopetin kolmannesta kierrosta raskaaksi. Sitte imetyksen jälkeen ehti olla 2 kertaa menkat, jonka jälkeen 1 varsinainen "yritys" ja heti tärppäsi. Nyt lapset tehty. En syö pillereitä, kierto tasaisen pitkä ja ERITTÄIN selvät ovisoireet tasan 2 vko ennen menkkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kierto pitkä, 35-42 päivää ja ilman ongelmia saanu 2 lasta. Pillerit kun lopetin kolmannesta kierrosta raskaaksi. Sitte imetyksen jälkeen ehti olla 2 kertaa menkat, jonka jälkeen 1 varsinainen "yritys" ja heti tärppäsi. Nyt lapset tehty. En syö pillereitä, kierto tasaisen pitkä ja ERITTÄIN selvät ovisoireet tasan 2 vko ennen menkkoja.

Millaiset sun ovisoireet ovat? Itsellä samanmoinen kierto ja olen kaksi kertaa ollut raskaana. Nyt oviksen aikaan tosi kaameaa sitkeää vaaleanruskeaa limaa monta päivää, ja en ole varma onko normaalia.

Yhteistyössä