Kuukautisgallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Luis

Jäsen
02.10.2012
249
2
16
Olen tässä hieman ihmeissäni, kun tällä kertaa kuukautiset on ihan erilaiset, kuin ennen. Normaalisti vuoto siis on tummaa ja hyytymäistä. Se on rusehtavaa tai viininpunaista. Nyt, ensimmäisen inseminaatiokierron päätteeksi kuukautiset on todella kivuliaat ja vuoto on pelottavan kirkkaanpunaista. Oikein sellaista hehkuvaa, eikä se muuta väriään tummemmaksi, vaikka ehtii siteessäkin olla jonkin aikaa. Hyytymiäkään ei ole tullut.

Raskaaksi en tullut eli ei voi olla keskenmenokaan. Miten ihmeessä vuoto on nyt niin erilaista?

Onko teillä kuukautiset hoitokierroissa erilaiset, kuin luomukierroissa?

Entä onko ne kivuliaammat?

Mulla kuukautiset on vaihdellut aika paljonkin. Ennen hoitoja menkat oli yleensä runsaat, kesti pitkään ja oli hyytymiä mukana. Johtuu varmaankin mun PCO:sta ja pitkistä kierroista. Hoitojen alussa menkat oli niukemmat ja kesti pitkään tiputtelujen kanssa (jopa 10 päivää). Nyt hoitojen edetessä, kun piikit on ollut mukana, niin vuoto on lyhentynyt noin 5 päivään. Joten oman kokemukseni mukaan kierrossa käytetyt lääkkeet saattaa vaikuttaa vuodon laatuun ja määrään. Mielestäni on siis ihan luonnollista tuo kuukautisvuodon laadun ja määrän vaihtelu.

Yhteistyössä