Kuukautiset synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Melina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Melina

Vieras
Millon teillä alkoi kuukautiset synnytyksen jälkeen? Vauva syntyi elokuun puolessa välissä enkä ole imettänyt, menkkoja ei ainakaan vielä ole kuulunut... jonkin sortin välivuotoa on välillä ollut muttei mitään kunnon kuukautisvuotoa. Mietin että missä vaiheessa täytyy lähteä ostamaan testiä :)

Vauva tulee 7 kk ja yhdet jonkun näköiset menkat tuli kk sitte..ja sen jälkee monta viikkoo jotai ihme tuhruvuotoo.. ota nyt tostaki sitte selkoo..Imetys ilmeisesti sekottaa aika lailla kiertoo ja tieysti voi olla mahdollista että oon taas raskaana..heh.

Mulla alkoivat seitsemän viikkoa synnytyksestä. Mulla on muutenkin hormoonitasapaino yms. palautunut tosi nopeasti ennalleen. Viiden viikon jälkeen tuntui kun ei olisi ikinä raskaana ollutkaan, saati sitten synnyttänyt, vaikka synnytys kestikin 30 h ja alapäähän ommeltiin 28 tikkiä moneen kerrokseen..

Mulla tuli 6 viikon päästä synnytyksen jälkeen ( en imetä). Alotin pillerit heti ja menkat kesti 2 viikkoa ja vuoto oli runsaampaa kuin jälkivuoto. Kohta varmaan alkaa uudet menkat kun saan ton levyn syötyä loppuun...kivaa. Muutenkin alapää ihan hellänä siteistä.prkl!!

Mun vauva syntyi maaliskuussa eikä vielä näy kuukautisia.... toiveissa olisi kolmas lapsi, joten kuukautiset olisivat ihan tervetulleet, tai sitten se raskaus mutta kumpaakaan ei tällä hetkellä ole näköpiirissä. Imetystäkään en viitsisi lopettaa joten odotellaan.

mulla alkoi menkat vauvan ollessa tasan 7 kk. imetyksen lopetin 1 kk ennen mennkkoja. nyt ootellaan alkaako seuraavat ( vanhan kierron mukaan olis pitäny alkaa jo lauantaina..) vai oisko jo toinen tulossa :)

No eipä sitä ollakkaan raskaana. "menkat" (ihmeellistä tuhrua, valkovuotoo jossa vaaleenpunanen sävytys!?! ei siis ollenkaan veristä vuotoa..) alkoi.. tein varalta raskaustestinkin ja negaa näyttää....

Yhteistyössä