Kuukautiset synnytyksen jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja tikrutin
  • Ensimmäinen viesti
tikrutin
Minulla on nyt synnytyksestä jo lähes 10 kk eikä kuukautisia vieläkään näy eikä kuulu. Kuinka nopeasti teillä muilla on palaillut menkat? Imetän vielä, joten se kai sitten pitää vierailijan loitolla. Tekisi vaan mieli toista lasta jo ja vähän hankala sitä on raskaaksi kai tulla jos ei ole kuukautisia..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 12:54 tikrutin kirjoitti:
Minulla on nyt synnytyksestä jo lähes 10 kk eikä kuukautisia vieläkään näy eikä kuulu. Kuinka nopeasti teillä muilla on palaillut menkat? Imetän vielä, joten se kai sitten pitää vierailijan loitolla. Tekisi vaan mieli toista lasta jo ja vähän hankala sitä on raskaaksi kai tulla jos ei ole kuukautisia..
Miul alko 4 kk synnytyksen jälkeen menkat, kyl ne siulle tullee sit joskus ja toiseks imetys ei ole ehkäisymuoto, tiedä vaikka oottaisit jo :whistle:
 
eve
Imetin 8 kk ja lopetuksen jälkeen kesti pari kuukautta ennen ku alko.MUT mul on aina ollu epäsäännöllinen kierto + ovulaatioo ei tapahdu.MUT sittenpä alko kierto toimia,nyt takana neljä täydellistä kieroa ja kun kävin tossa gynellä ni sanos ku ultras et ehkä voisin jopa ovuloida!Oon aika happy :) Vähän ehkä hyppäsin aiheesta...
 
mamma -75
Imetin tyttöäni 10,5 kk ja menkat alkoivat jo tytön ollessa n. 8kk vanha. Monelta tutulta olen kyllä kuullut, että menkat ovat alkaneet vasta sitten, kun imetys on loppunut kokonaan/ vähentynyt merkittävästi. Tsemppiä, kyllä ne sieltä vielä tulee!!!
 
Villemo
mulla sama juttu, imetys tosi vähäistä, ipana 10kk ikäinen. Pari raskaustestiäkin jo ehdin tehdä kun alkoi tulla sellaisia alamasu juilimisia ja tuntemuksia aivan kuin kahdessa aiemmissa raskauksissa ihan ekoilla viikoilla...Ei auta muu kuin odotella vaan.....
 
mulla esikoisen jälkeen alko 4kk synnytyksen jälkeen imetin 9 kk asti... nyt toinen lapsi on n.4kk ja n.2kk sitte oli vähän vuotoo mut sitte ei oo kuulunu....voiko ne olla noinki erilaiset eri lapsen kohdalla..lapsi on vbiellä pelkällä rintamaidolla.. kertokaa jos tiedätte!!!
 

Yhteistyössä