Kuukautiset raskausaikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HenLai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HenLai

Jäsen
30.07.2007
258
0
16
En tiiä onko tästä miten paljo keskusteltu mutta ajattelin kysyä täällä odottajien puolella että mitenkä monella on ollu "kuukautiset" vaikka on ollu raskaana? Ja millaset ne on ollu, onko ollu kovinki paljo poikkeavat normaaliin verrattuna? Entä onko ollu muita oireita samanaikasesti?

Mulla itellä tilanne on se, että luteaalivaihe jäi viime kierrossa suunnilleen 7 päivän mittaseks eli tosi myöhään oli ovis. Nyt sitte mietin kaikkia mahollisia vaihtoehtoja koska mulla oli menkat erilaiset ku normaalisti. Ne ei ollu ollenkaan kipeet paitsi yks aamu tuntu sellanen vihlasu mahassa. Normaalisti minä oon niin kipee etten pysty lääkkeilläkään kunnolla olemaan. Ja vuoto kesti normaalia lyhemmän ajan ja tuli niukempana.

Tälläki hetkellä mulla on rinnat sellaset oudon kipeet, liivejä ei meinaa pystyä ottaan pois ja tää on todellaki uutta mulla. Samalla tuntuu tuolla lantion korkeudella mahassa sellanen paineen tunne. En tiiä voiko toi paineen tunne johtua siitä että mulla löyty joku aika sitte munasarjakysta. Ja mulla on ihan hirvee väsymys ja nälkä. Ja usein tosi huono olo mut syöminen helpottaa.

Auttakaa mua. Negan oon testannu maanantaina ja sillon oli kp 7 tästä kierrosta eli oviksesta oli aikaa 14 päivää.

Vastasinkin sulle tuohon toiseenki viestiketjuun!
Eli mulla oli sellanen tilanne et luulin että on pitkittyneet menkat ja olinkin raskaana: vuoto oli aluksi ihan mekkavuodon tapaista, mutta hiipui vähitellen.
Raskaustesti näyttI kolmisenviikkoa aiemmin negaa...
Mulla myös oli selviä raskausoireita: rinnat kipeinä, rytmihäiriöt, pahoinvointia ja väsymystä!
Nyt rv 14+3 ja raskausoireet edelleen jatkuu samanlaisina ja ultrissa kaikki ollut ok!

anri82, juu niin vastasit. Kyselin ihan yleisesti kaikilta sellasiltaki jotka ei tuolla kuumeilijoiden puolella pahemmin liiku. Noi sun oireet kuulostaa ihan mun oireilta paitsi että lisäks vois sanoo sen et janontunne on hirvee ja samaten ummetus.

Yhteistyössä