Hei kaikki! Olen käynyt kyllä lukemassa viestejä, mutta jotenkin on vaan jäänyt ottamatta osaa keskusteluihin. Olen iloinen kaikkien odottajien puolesta, joten onnea kaikille. Ja onnea yrityksiin kaikille niille, jotka sinnikkäästi yrittävät. Minullahan oli se tuulimunaraskaus kesäkuussa! Ja meidän elämässä avomies pelkäsi tulevaisuutta pienen vauvan kanssa, joten hän ei ollut kovin innokas yrittämään lasta! Tietää kyllä, ettei minulla ole mitään ehkäisyä käytössä. Makuuhuoneessa onkin ollut välillä aika yksinäistä! En ole koskaan laskenut kiertopäiviä vaan ajatellut, että jos minun on tarkoitus tulla raskaaksi, niin sitten tulen. Kaikki 4 aiempaa raskautta on onnistunut ilman "mitään ihmeempiä yrityksiä". Mieheni kanssa en ole enää moneen aikaan käynyt keskusteluja yhteisestä lapsesta, koska jouduin aina pettymään kyyneliin asti, vaikka olisin puhunut linnun kielellä ja kertonut tunteistani ja haaveistani. Monta kuukautta on mennyt! Nyt on kuukautiset kuitenkin myöhässä 6 päivää ja jännityksellä odotan, alkaako ne vai ei. Rinnat on arat ja pahoinvoinnintunnetta on ollut. En ole kuitenkaan uskaltanut vielä edes haaveilla vauvauutisista, saati sitten kertoa miehelle, että kuukautiset on myöhässä. Olisi heti tehnyt mieli hakea raskaustesti ja testata, mutta odotan torstaihin saakka ja katson, kuuluuko kuukautisia ja jos ei, niin sitten testaan. Pelonsekaisin tuntein käyn vessareissulla ja odotan kuukautisia! Pelon aiheuttajana on se kesän tuulimunaraskaus, joka oli kova paikka, niinkuin kaikille muillekin odottajille ja yrittäjille. Ja tietysti yksi syy sekavaan tunteeseen on mieheni reaktio, jos olen raskaana. No eihän sitä vielä voi tietää olenko vai en. Siispä odotan ja katson vielä muutaman päivän. Epätietoisuus tuntuu vaan niin ahdistavalta. Kaikille paljon terveisiä ja hyvää alkanutta viikkoa.