Kuukautiset myöhässä, testi negatiivinen ja ja

Moikka! Nyt oli ihan pakko tulla tänne kirjottamaan kun kun. Me poikaystävänkanssa päätettiin että lopetetaan kokonaan kaikki ehkäsy ja että antaa vauvan tulla jos on tullakseen. No nyt heti sitten sattuikin että mulla on menkat jo yli viikon myöhässä ja yleensä ne ei heitä kun 1 tai 2 päivällä. Oon tehny 3 testiä ja ne kaikki näytti negatiivista. Pitäiskö mennä lääkäriin vielä varmistamaan, että en ole oikeastikkaan nyt raskaana, jotta uskaltais elää sitten vielä normaalia elämää...? Kiitos jo valmiiksi, jos joku viitsisi neuvoa. :)

Ku en mä oikeestaan odota sitä sillalailla. Taisiis olisihan se ihanaa olla raskaana ja saada vauva, mutta en ole mielestäni ruvennut stressaamaan asiasta. 3 testiä oon siis tehny (viimesimmän toissapäivänä ja oli neg..) ja menkat reeeeilusti yli viikon myöhässä. Pitäskö soittaa lääkäriin...?

tannn
koita viel huomen tehä testi ja jos ei niin sitte vaik soitat neuvolaan ja pyydät lähetteen pissatestiin tai verikokeisiin. toivotaan että olis oikeita plussa tuulia teille! :)

Yhteistyössä