Heissan!
Olen perusterve nuori nainen, avopuolisoni kanssa yritämme saada lasta, toissakuussa mahd. valeraskaus tai varhainen keskenmeno, oli rintojen turvotusta, ällötystä, närästystä, itkuisuutta, väsymystä, esim. astianpesukoneen haju otti nokkaan niin pahasti etten voinut aukaista sitä.. Menkat alkoivat kumminkin..:/ 2vkoa myöhässä.., ei vielä tuolloin oikein edes yritetty, mutta siitäpä nousikin hirmuinen vauvakuume kun ehti jo kuvitella vaikka ja mitä!
Nyt ollaan puksuteltu ahkerasti (ovulaatio oli 13-14pvä, ja etenkin sinä aikana puksuteltiin.

) Menkkojen pitäis alkaa 28pvä, nyt on ollut taasen pahaa oloa, kovaa selkäkipua, kipua oikealla alavatsassa, (olen lukenut että voi liittyä kohdun ulkopuoliseen mutta älkää kilitit sillä pelotelko..:S ) , itkuisuutta, aloin parkumaan kun puolisoni ei tuonut minulle kahvia sänkyyn..

, rinnat turvonneet, hirmuista väsymystä, sekä sellaista "painontunnetta" alavatsassa.. Voisiko olla että on tärpännyt?=) Onko joillakin raskauden kokeneilla ollut tuollaisia oireita..? Voivatko oireet alkaa ennen kuin menkat on myöhässä..?
Kiitoksia hirmuisesti jos joku ihana vaivautuu valaisemaan!=) Hirveää kun ei edes uskalla kuvitella tietävänsä..