Kuukautiset ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amatsoni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

amatsoni

Uusi jäsen
08.06.2006
4
0
1
Mun ukko saa jotai kiksej siitä kun se saa nypätä tamponin pois ja aina ku on menkat ja #&%?$!*,se laukee tosi nopeesti!! Mistä tää johtuu? Omastakin mielestä muna tekee silloin erityisen namii.. :saint:

Tiedän erään pervosairaan tapauksen aiheesta moonistamppoonit.

Eräs mies sai potkut töistään(sairaalasta),kun kävi ilmi, että etsi
roskiksista käytettyjä tamppooneja ja imeskeli niitä.

Vissiin oli siivoushommissa tms. ei ole se jäänyt mieleen,mutta muu kyllä oli niin kuvottavaa.

Tämä on valitettavasti tosi juttu. Aikaa sitten tapahtunut Pohjanmaallapäin,jos oikein olen kuullut. Mutta uskomaton ja kammottava jo sekin takia,että sairaalassa olleet naiset ovat ihan tuntemattomiakin,ja siis mitä vain pöpöjä omaavia..

:( :( :$

Ei me mitään pervoja olla,ukosta vaan seksi eli se kun mä ratsastan sillä tuntuu hyvältä kktisten aikana,kun hän on ekax ottanu tamponin pois tiukasta pim.. mustakin muna tuntuu silloin paremmalta ja paksummalta,sekin et mulla niukat ja paikat ei tuhriinnu tamponikin menee ain roskiin kiltisti ja vehkeet tietty pestään. Edellises yli 10v kestänees suhtees ei naitu mensujen aikana! Silloin vaan ainakin mua panet..enemmän. En tiä miks. Ne on sellaset nopeet pikaratsastukset. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 12:07 chica kirjoitti:
amatsoni tyrmää peppuseksin sairaana ja antaa silti ukkonsa sorkkia likasia tamponeja :kieh: :attn: :x

Niin.. kuukatisveri haisee aina kauhealta.En ymmärrä,että joku voikaan,kuvottava haju. :(

Tai sitten tääkin on taas näitä provoja.

oon samaa mielt amatsonin kaa,muna tuntuu vaan paremmalta sillon,ku on moonikset. Ei se mitää pervoo ole,jos an aalista tykkää ni se kyl on ku sieltä tulee uloste.

turhaan täällä haukutte toisia pervoiks,jos joku tykkää hillovkojen aikana kiksautella. Peppuseksikö vähemmän pervoo vaisnaiset heii?? kakkahan sielt pepusta tulee. mooniksien aikan vaimokin tykkää enemmän ja mikä ettei kun pieni vuoto ja tamppoonia käyttäen se on ihan siistiä touhua ja tiätty pesut sen jälkeen. ei me kuten ei varmaa edellisetkään itsessään niist mooniksist kiihotuta vaan se yksinkertasesti tuntuu silloin PAREMMALTA. :) Kokeilkaa niuhot itte jos annatte peppuunki panna! Pienipilisten miesten hommii ja iso pimpsulisten naisten nautintoja.Se vast pervoo onkin,ku peppuröörin on luoja luonut exit only..Ajomies ajaa kelillä kun kelillä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 08:34 ajomies kirjoitti:
turhaan täällä haukutte toisia pervoiks,jos joku tykkää hillovkojen aikana kiksautella. Peppuseksikö vähemmän pervoo vaisnaiset heii?? kakkahan sielt pepusta tulee. mooniksien aikan vaimokin tykkää enemmän ja mikä ettei kun pieni vuoto ja tamppoonia käyttäen se on ihan siistiä touhua ja tiätty pesut sen jälkeen. ei me kuten ei varmaa edellisetkään itsessään niist mooniksist kiihotuta vaan se yksinkertasesti tuntuu silloin PAREMMALTA. :) Kokeilkaa niuhot itte jos annatte peppuunki panna! Pienipilisten miesten hommii ja iso pimpsulisten naisten nautintoja.Se vast pervoo onkin,ku peppuröörin on luoja luonut exit only..Ajomies ajaa kelillä kun kelillä :laugh:

Oletko kokeillut peppupanoa koskaan ?
Sinulla on ennakkoluuloja hyvä mies ! :D

Sopii pussien tyhjentämiseen mitä mainioimmin.
Kireämpi tuntuma ja heti-liukkaskin.

Tosin veren näkeminen ja haju eivät mielestäni kuuluu seksiin
joten silloin naisen tyydyttäminen jää kyllä menkkojen alle.

Maltan odottaa

Menkkojen aikana voi kyllä tehdä mieli, mutta odottelen mielelläni muutaman päivän. Kortsua inhoan! Tietysti seksiin kuuluu niin paljon muutakin kuin pelkkä pano...

Mutta hei apua, mulla on menkat jo 6 pv. myöhässä, iiiiks ja apua! Mitä tämä merkitsee...???????

...ehheheheee....

mullakin on myöhässä..mutta vasta 3päivää.. B) .....
ei kyllä pitäisi mitään hälyyttävää olla... ehkäisy on kondiksessa ..
mutta muuten kyllä tämä just ennen mooniksia -ovulaatio-aika on
yhtä piinaa.. siis kun panettaa aivan hulluna. Värkki maiskuttaa
huuliaan ihan jatkuvasti..kieli pitkällä...

........että mikään ei oikeen riittäisi..

Mitähän mä nyt sille antaisin,jotta olis edes hetken "hiljaa"....

Eihän täs saa edes hetken rauhaa...
:whistle: :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 12:38 Lucy kirjoitti:
...ehheheheee....

mullakin on myöhässä..mutta vasta 3päivää.. B) .....
ei kyllä pitäisi mitään hälyyttävää olla... ehkäisy on kondiksessa ..
mutta muuten kyllä tämä just ennen mooniksia -ovulaatio-aika on
yhtä piinaa.. siis kun panettaa aivan hulluna. Värkki maiskuttaa
huuliaan ihan jatkuvasti..kieli pitkällä...

........että mikään ei oikeen riittäisi..

Mitähän mä nyt sille antaisin,jotta olis edes hetken "hiljaa"....

Eihän täs saa edes hetken rauhaa...
:whistle: :p

Hyvin ilmaistu tuo maiskutus asia.
Ehkä pari sokeri palaa riittäisi alkuun..?

.... :flower:

voi ..lämmin kiitos !!...

Täytyy koittaa ...kohta ..... ni eik`se siittä sitte :)

:p

* sssLurrrr...rrrrpSisss..maiskissss... *

Oho.. :xmas: ...

..nyt nyt... kyllä... ei oo tosi.... taasko...?..
huulet vaan vipattaa .. kuin...en sano mitkä...

Hitsi..sun kaa..mä en ehdi ....pitää jatkaa töitä..

........apua...
ei ny eenää...!!!!!

..ai vieläkinkö... ?

no... yks viä.. niin sitte saa olla tyydytetty
hetkiseksi..

Kyllä hormonit hyrrää menkkojenkin aikana :/ Jo tavaksi tullut silloin vain peppuun annan ukkelini tulla. Tamponi saa olla rauhassa, mutta itse hiplaan klitoriksesta itselleni myös orkkuja. :p :D

...nautiskella? Voihan sitä käsityöt tehdä ukolleen kun itsellä on remontti päällä.

Joskus on käynyt niin että anto ja saanti on ollut riippumatonta remontistakin. :saint:

Kyllähän sitä peppaakin on kokeiltu,mutten erityisemmin siitä pitänyt ja vaimonkin mielestä oli kamalaa ja sanoi että tuntuu kun väkisin tulis kakka ja mun mielest tuntu vaan ontolta jotenki niinku ne reunat vaa tuntus

Kyllähän sitä peppaakin on kokeiltu,mutten erityisemmin siitä pitänyt ja vaimonkin mielestä oli kamalaa ja sanoi että tuntuu kun väkisin tulis kakka ja mun mielest tuntu vaan ontolta jotenki niinku ne reunat vaa tuntus