Kuukautiset ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Miten kauan menkat kestäneet, vaikka olette oleetkin raskaana? Erosiko tavallisista menkoista? Ittellä täs ollu 2pv rusehtavaa ja nyt aika vähästä vuotoa 2pv. Ihmettelen koska edelliset menkkani olivat 10.6, niin eikö luulisi vuodon olevan runsaampaa? Rinnat tulivat aroiksi viikko ennen menkkoja ja ovat edelleen? Alamahakipuakin oli ennen menkkoja ja nyt menkkojen aikaan. Yleensä mulla rinnat ei arat enää, kun menkat alkaa.

Miten paljon menkkojen pitää olla myöhässä että kantsii tehdä testi? Mulla on menny viikko ja jotenkin mietityttää että oisko sitä raskaana. Yleensä olen niin jämpti ja ajallaan. Ystävällisiä vastauksia kiitos olen aika vihreä vielä näissä asioissa :)

Eikös ne ihan superherkät testit näytä 3pv ennen oletettua menkkojen alkamispäivää?? Ja sit tavistestit pitäs antaa tulosta samana pvänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa? Sehän on tietty ihan sit siitä kiinni kuinka sitä raskaushormoonia sattuu kehittymään, mut jos menkat on jo vkon myöhässä niin pitäs kai testien jo osoittaa jonkinmoista viivaa. Jos viivaa ei tule, eikä menkkojakaan ei näy, niin sit kannattaa käydä terveyskeskuksessa teettämässä se testi. On kai inasen herkempi kuin nuo apteekin testit. Tämä siis minun käsitykseni asiasta, ei faktaan perustuva tieto...=)

Eikös ne ihan superherkät testit näytä 3pv ennen oletettua menkkojen alkamispäivää?? Ja sit tavistestit pitäs antaa tulosta samana pvänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa? Sehän on tietty ihan sit siitä kiinni kuinka sitä raskaushormoonia sattuu kehittymään, mut jos menkat on jo vkon myöhässä niin pitäs kai testien jo osoittaa jonkinmoista viivaa. Jos viivaa ei tule, eikä menkkojakaan ei näy, niin sit kannattaa käydä terveyskeskuksessa teettämässä se testi. On kai inasen herkempi kuin nuo apteekin testit. Tämä siis minun käsitykseni asiasta, ei faktaan perustuva tieto...=)

Joo testithän on tehokkaita ja näyttää tosi nopeasti jos on raskaana. Mut miten kauan yleensä odotatte kunnes kipasette kauppaan ostaa testin? Jotenkin tuntuu hölmöltä jos se näyttääki negaa niin ei viitti "turhaan" käydä.

No jos on yleensä aina ajallaan alkavat menkat niin kyllä viikko on jo pitkä myöhästymisaika, että testailepa vaan jo. ja kyllä sitä tällä alalla joutuu niitä negojakin valitettavasti monet testeihin saamaan, siksihän sitä testataan jotta tietäisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Weerazille:
No jos on yleensä aina ajallaan alkavat menkat niin kyllä viikko on jo pitkä myöhästymisaika, että testailepa vaan jo. ja kyllä sitä tällä alalla joutuu niitä negojakin valitettavasti monet testeihin saamaan, siksihän sitä testataan jotta tietäisi!

Testasin ja negaa näytti, tiiä sitten mitä täs pitäis tehdä, vatsaa kyllä nipistelee ilkeesti ettei vaan olis jotain muuta sitten..

Yhteistyössä