Kuukautiset imetysaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
Kertokaas vähän miten teidän kuukautiskierto on käynnistynyt imetysaikana, onko tulleet alkuun miten sattuu jne :wave:

Kun mulla on tän kolmannen kanssa nyt eka kertaa alkanut kuukautiset imetyksen jatkuessa (muilta pysyneet poissa niin kauan kuin oon imettänyt - jopa 1½ vuotta synnytyksestä ). Toisia siis odottelen ja on jo viikon tuntunut menkkamaisesti tuolla alamasulla (on/off), mutta ei näy ei kuulu :headwall: Voisivat tulla jos ovat tullakseen :kieh: Onko teillä ollut imetyksen aikaan menkkajomotuksia ilman vuotoja? En oletakaan että heti olisivat säännölliset, mutta onhan tää vähän ärsyttävää...

Kokolailla kellon tarkasti tulleet.
Alkoikohan se nyt silloin kun vauva oli 7kk... en muista tarkkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Aijaa - alkaako kaikilla tosiaan säännöllisesti? :wave: :attn: Mikähän tässä sitten mättää?

Mulla alkoi menkat kun poju oli 10 kk ja imetin siis vielä silloin. Kuulostaa tutulle nuo sinun kuvailemasi menkkakivut ilman menkkoja. Mulla kyllä sitten loppujen lopuksi alkoikin menkat kun varmaan noin viikon oli tuntunu tosi kipeälle maha. Ensimmäiset menkat oli melko niukat, mutta tosiaan toiset ja kolmannet älyttömän kipeät ennen menkkoja ja tosi runsaat. Mutta siitä se sitten tasottui pikkuhiljaa ja kivut ja vuoto muuttui normaaliksi vaikka imetys vielä jatkuikin.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Aijaa - alkaako kaikilla tosiaan säännöllisesti? :wave: :attn: Mikähän tässä sitten mättää?

Raskaus?

Alkuperäinen kirjoittaja uuu:
Mulla alkoi menkat kun poju oli 10 kk ja imetin siis vielä silloin. Kuulostaa tutulle nuo sinun kuvailemasi menkkakivut ilman menkkoja. Mulla kyllä sitten loppujen lopuksi alkoikin menkat kun varmaan noin viikon oli tuntunu tosi kipeälle maha. Ensimmäiset menkat oli melko niukat, mutta tosiaan toiset ja kolmannet älyttömän kipeät ennen menkkoja ja tosi runsaat. Mutta siitä se sitten tasottui pikkuhiljaa ja kivut ja vuoto muuttui normaaliksi vaikka imetys vielä jatkuikin.

No "hyvä", että on jollain muullakin ollut tällaista :wave: Mulla oli kyllä ne ekatkin runsaat, toivottavasti ei nämä tulevat ole enää kovin paljon runsaammat :$ Odotellaan nyt sitten milloin suvaitsisivat hanat aueta :kieh:

Niin ja raskauteen en usko. *onhan se mahdollinen, mutta tuskin todennäköinen*

Yhteistyössä