Kuukautiset hormonikierukan jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heippa!

Kuinka norpasti teillä on alkanut kuukautiset hormonikierukan jälkeen? Mulla ollut kyleena ja sen kanssa ei vuotoja ja nyt 4vk poistosta ja ei oo alkanu vielä menkat. Pari pv poistosta tuli pientä tuhrua paperiin mut ei muuta. Ilman ehkäsyä oltiin pari vk kierukan jälkeen eli toki on myös raskausmahdollisuus. vähän yli viikko sitten tein negatiivisen raskaustestin.

Mulla ei menkat loppunut kokonaan kierukkaan (mirena), niukkeni vaan pyyhkäisyvuodoksi. 3 kierukkaa poistettu sattumalta ihan kierron alussa (kp 1-3) ja siinä samalla vuotamisella mennyt. Seuraavat menkat ihan normaaliin aikaan. Vuoto ollut ihana järkyttävän runsasta plussaan saakka (mennyt 3-8 kiertoa).

Itse kävin poistattamassa kyleena-hormonikierukan heinäkuussa, jonka jälkeen kierrot olleet tosi vaihtelevia. Eka vuoto tuli kp25, kesti 2pv ja oli tosi niukka. Seuraaviin menikin sitten yli 60pv ja vuoto oli itselle normaali 3-5pv. Tämän jälkeen 47pv, jota seurasi yksi "normaali" kierto 32pv ja viimeisin 39pv. Vuodot olleet normaalit, ehkä jopa vähän niukempia mitä joskus.
Muistelen, että itsellä on ollut joskus epäsäännöllisyyttä menkoissa, mutta pääsääntöisesti on kestänyt sen 32-33pv.
Toiveena raskaus tässä vaiheessa, ja olenkin käynyt yksityisellä tarkistuksessa. Yritystä ollut 6kk. Kaiken pitäisi olla hyvin ja letrot aloitettu.

Mulla oli mirena, ei vuotoja silloin. 6.2 poistettiin, viikko tiputtelua, saatto loppua ja alkaa päivän aikana uudestaan. Sitte noin viikko ilman. Viikonloppuna alkoi menkat ja on todella tummaa, pientä tuhrua tulee suojaan. Mutta pissalla käynnillä ihan selkeesti tulee ja vähän kuin ois roskaa tai kokkareista. Tulee mieleen jälkivuoto raskauksista. Ei oo ennen tämmöstä ollu.

Yhteistyössä