Kuukautiset kierukan poiston jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti kesäheinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti kesäheinä

Vieras
Miten nopeasti teillä on kierto tasoittunut kierukan poiston jälkeen? Mulla poistosta nyt 2,5viikkoa. Viikko sitten luulin että oli menkat, mut kesti vain 2pvää?? Mistä sen tietää oliko ne oikeat menkat vai jotain muuta vuotoa?

Varmaan vain odottelemalla tiedät mitä ne oli, sitten kun tulee seuraavat jne. Mulla tuli menkat heti kierukan poiston jälkeen, ja seuraavia ei tullutkaan, kun tulin raskaaksi.

Siinä voi kuulemma mennä, mulla kävi niin, että kierukka poistettiin ja seuraavat menkat tuli 2 pvää sen jälkeen. Nooh, ne olivatkin sitten ihan oma lukunsa, verta tuli ja roiskui niin että huhhuh. Yösidettä pidin ja kerran töissä kesken esitelmän lorahti hulahtaen niin, että reisiin asti kastui, tuli yli edestä ja takaa. Ai että oli herkku tilanne... Siitä sitten esitelmäni jälkeen olin vaan että morjens ja poistuin, vähän noi (varsinkin pomo) mietti että mitäs nyt, mutta lähdin kotiin ja jäin loppupäiväksi saikulle.. Lorina jatkui. Onneksi oli farkut, ni ei kukaan huomannut, mutta kyllä oli NOLOA!!!

Lääkäriin sitten menin, että mitäh? Ni gyne sano, että kierukan poiston jälkeen voi tapahtua ihan mitä vaan. Selitti mun tilanteen sillä, että hormonitasapaino mennyt sekaisin --> verihanat (jotka kierron lopussa sulkeutuvat) jääneet "auki" ja silloin tollasta tapahtuu.

Vastaukseni on : ei voi tietää, odota seuraavia.

:)

Yhteistyössä