Kuukauden naimattomuus

Ani
Nonniin. Tänään se sitten alkaa. Kuukauden naimattomuus! Äijä vahtaa jalkapalloa silmät killillään ja meikätyttö joutuu elämään puutteessa. :kieh: Noh, hommasin uudet paristot noihin leluihin joten täytyy tämä kuukausi hoidella o.rkut itsepalveluna. :saint:
Kohtalontovereita?? :hug:
 
Ole onnellinen
että vain kuukausi =) Täällä oltu kohta 2v omasta tahdosta ilman :( tosin eka tarvitsee sen miehen että pääsisi hommiin,kuukausi ei tekisi ollenkaan tiukkaa =)
 
Ani
Voi itku :snotty: Tuo on jo aika paljon! Mä olen vakkari suhteessa ja tiedän kokemuksesta ettei ukkoa saa irti urheilun äärestä seuraavaan kuukauteen..mutta ei mulla tosiaan ole suhun verrattuna valittamista :hug:
 
meillä myös
alkoi kuukauden naimattomuus halusi sitä tai ei :headwall: pitääkin tuota jalkapalloa tulla yötä myöten ja vielä kuukauden ajan :headwall: :headwall: ottaa päähän jo ilmankin \|O Tosin jo ukon suosikki joukkue pärjää hyvin niin ehkä on tiedossa jotain kivaa,saahan sitä toivoa =) On tämäkin elämää :whistle:
 
mix
Olkaa onnellisia, ettei tarvi kuukauteen harrastaa seksiä, voi tehdä omia juttuja.. Mulla tulee kolme vuotta täyteen ilman seksiä, (ei edes itse harrastettuna) ja en vaihtais pois!
 
Mies
Taitaa olla vähän liioittelua. En kyllä oikeesti usko, että normaali seksuaalinen mies on jalkapallon takia 30 pv naimatta.

Voihan se vähän vaikuttaa asiaan tuo jalkkis, mutta tuskin oikeesti tulee 30 pv tauko sellaiselta mieheltä, joka normaalisti rakastelee esim. 2-3 kertaa viikossa.

Otteluthan maistuu naineena enistä paremmalta, en ymmärrä?
 
Mies
Ei kai rouva ole mustasukkainen jalikselle kun mies napittaa sitä katseella joka pitäisi kohditua sinuun..

Oikeasti en ymmärrä miten mies pystyy olemaan kk naimatta.

Sehän on jo terveysriski.
 

Yhteistyössä