Kuudes aisti, etiäiset ja ennustukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Huuhaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Huuhaa"

Vieras
Tuli tässä mieleen, että onko täällä muita jotka tavallaan aavistaa joitakin asioita jotka tulevat tapahtumaan lähiaikoina?

Minä itse aavistan monesti sellaisia pieniä arkipäivän asioita, kuten esimerkkinä vaikka se että kerran mietin että millonkohan siskoni vaihtaa autoa, kun hänellä oli sama auto ollut jo yli kymmenen vuotta (ei siinä mitään vikaa ollut, mutta tällainen ajatus vain tupsahti mieleen) no ei mennyt montaa päivää kun siskoni ilmoitti että on vaihtanut auton uudempaan.

Toisena voisin kertoa sen kun viime kesää mietin että milloinkohan mieheni sisko ja hänen mies tekevät vauvan, kun ovat jo 8 vuotta yhdessä olleet, niin meni ehkä kuukausi niin he ilmoittivat odottavansa vauvaa :)
Sama homma mös serkkuni kanssa, ihan kuukausi tai pari sitten mietin että milloinkohan hän meinaa "hommata" lapsia, niin viime viikolla ilmoitti olevansa raskaana.

Monesti myös on käynyt niin että olen kaupungilla kävellessä ajatellut jotain tiettyä ihmistä esim."mitäköhän sille ylä-asteen kaverille Liisalle kuuluu" niin kohta tää samainen ihminen kävelee mua jossain vastaan :D

Ja siskolla on sama homma, monesti vitsaillaan että meillä on kuudes aisti. Jossakin olen myös kuullut sanottavan etiäisiksi. Kertokaa omia kokemuksia :)

Enneunet ja etiäiset ovat olleet aina läsnä elämässäni. Välillä on kausia jolloin toiminta on vähäistä mutta välillä niitä on liikaa, saatan jopa ahdistua siitä. Myös henkimaailma on tullu tutuksi.

Minullakin tuli tuossa vähänaikaa sitten semmoinen etiäinen,että minä varmaan kohta juon yhden oluen.Ja uskokaa tai älkää,niinhän siinä kävi että minä tosiaan join sen oluen!

Osa selittyy silla, etta ihmisen mielessa sinkoilee valtava maara asioita jotka unohtuvat. Mutta jos niihin liittyva tapahtuma osuu kohdalle, se vahvistaa muistijalkea ja tulee mieleen, etta "minahan aavistin taman".

Osalle ei ole varsinaista selitysta. Joskus vain tietaa.

Mulla on tosi vahva intuitio asioihin, en osaa nyt sanoa mitään esimerkkiä, mutta mieskin tietää sen että mä tiedän kaiken ennalta :D

Eräs muistisairas potilaani, joka ei edes muistanut omaa nimeään enää, tiesi että olen raskaana ennen kuin itsekään osasin edes ajatella asiaa! Vein mummelia suihkuun, kun se yhtäkkiä taputtaa vatsaani ja sanoo "sieltä se pikkuinen tulee". Pakko oli tehdä testi samana päivänä, koska kyseinen ihminen ei edes maitolasiin kiinnittänyt enää mitään huomiota. ja jep, olin raskaana :)

heh mulla kanssa tapahtuu tommosia,usein kaupassa tulee semmonen "välähdys" mieleen puskista et onkohan ne täällä (esimvaikka mun serkut) no hetken päästä ne tulee siellä vastaan:D sit se oli aika spuukia jo ko mietin erota vai ei.. mies oli saanu taas mut leperrettyä takasin ja olin finito, no istuin ukon luona ja katottiin mäkihyppyä sitä ennen ei kukaan ollut siinä kaatunut mut sit ajattelin mielessäni jos toi kaatuu lopussa ni eroan no se kaatu:D sit jatku vaan mäkihyppy..välissä meni monta hyppääjä ja ajattelin no jos tuo kaatuu ni sit lähden no se kaatu..:D joo en lähteny hymähtelin vaan itsekseni:D kai mä odottelin jotain merkkiä et pitäskö jo lähtee siitä suhteesta..

Olin koulussa kun mummoni aikoinaan menehtyi, yht'äkkiä aloin kuulla sellaista intiaanirummutusta päässäni ja tuli outo olo, katsoin tunnilla kelloa ja se aika jäi mieleen, kotia mentyä kuulin mummon kuolleen juuri tuolloin.
Monesti tulee noita aapeen kuvailemia tilanteita.

Yhteistyössä