Kutsutteko anopiksi avopuolison äitiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kerran sairaalassa exän äiti esitteli itsensä anopikseni sairaanhoitajalle ja sanoin että hän on exän, en muista selitinkö että hän on sen äiti tai ei oltu naimisissakaan edes koskaan vaikka lapsia ja asuttiin yhdessä 5-6 vuotta, muutenkin haukkui mut pystyyn huoneessani että teen samat virheet seuraavan miehen kanssa niinku äitini olisi mukana joka asiaan puuttumassa ja sanoin jotain ettei kuulu hänelle onko minulla ongelmia tai ei ole ongelmia seuraavan miehen kanssa, ihmekö olen taas miehen kanssa seksiä harrastavassa avoliitossa!

Repsein siinä kohtaa, kun mietin sairaanhoitajan haukkuneen sinua tai ex-malkeinanoppiasi samalla kun olit seksisuhteessa toisen miehen kanssa... Eli en saanut minäkään mitään tolkkua. En myöskään älyä otsikon ja tekstisi yhteyttä. Entisen avopuolison äiti kutsuu itteään anopiksi ja kysyt teemmekö samoin.

Kyllä, kutsun toisinaan, harvoin tosin, avomiehen äitiä anopiksi. Yleensä tilanteessa, jossa mainitsen hänet tilanteessa, jossa ei ole tuttuja. Tyyliin "anoppini oli joskus siellä töissä jne..."

Mutta jos mulla olisi ex-avomies, en hänen äitiään kutsuisi anopiksi tai edes avopiksi! :kieh:

Viimeksi muokattu:
Pisteetkin on keksitty,niitä kannattaa käyttää lauseen lopussa,muuten kukaan ei saa mitään tolkkua. Mutta kyllä olen kutsunut myös avosuhteessa ollessani mieheni äitiä anopiksi,siis en hänelle itselleen,vaan muille joskus. Jos se siis oli kysymys.

No kyllä mä kutsun satunnaisesti, esim jos puhun jotain sellaisille jotka ei tiedä olenko naimisissa vai avoliitossa, mut yleensä puhun mun miehen äidistä. Avoppi sanaa en kyllä oo koskaan kuullu käyetttvän.

Kyllä mie joskus puhun avomieheni äidistä anoppina, mutta tietyssä seurassa vain. Olemme kuitenkin olleet yhdessä mieheni kanssa jo 7 vuotta ja siitäkin kihloissa 6 ja puol vuotta. Emme ole vain saaneet aikaiseksi mennä naimisiin.

[QUOTE="vieras";25409921]Kerran sairaalassa exän äiti esitteli itsensä anopikseni sairaanhoitajalle ja sanoin että hän on exän, en muista selitinkö että hän on sen äiti tai ei oltu naimisissakaan edes koskaan vaikka lapsia ja asuttiin yhdessä 5-6 vuotta, muutenkin haukkui mut pystyyn huoneessani että teen samat virheet seuraavan miehen kanssa niinku äitini olisi mukana joka asiaan puuttumassa ja sanoin jotain ettei kuulu hänelle onko minulla ongelmia tai ei ole ongelmia seuraavan miehen kanssa, ihmekö olen taas miehen kanssa seksiä harrastavassa avoliitossa![/QUOTE]

Kutsutko kaverin äitiä, äidiksesi?

Yhteistyössä