Kutsut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emäntä

Vieras
haluaisin pitää ystävilleni jonkinlaiset kutsut, mutta partylitet,tupperware ja me&i kutsut ovat jo turhankin tuttuja.. Ehdottakaas joitain muita kutsuja mitkä voisin pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja emäntä:
ovatko kuinka hinnakkaita nuo Mary Kayn tuotteet?

Ovat kalliita, mutta mä olen ainakin ollut tosi tyytyväinen. Kannattaa pitää kutsut, niin saa yhden tuotepaketin puoleenhintaan :saint:

Ostohinnat kalliita mutta ovat todella riittoisia tuotteita.
Mä olen käyttänyt Mary Kayta vuodesta 1998 ja ollut tyytyväinen.

Pidätkö mielelläsi kotikutsuja tai haluaisit työpaikallesi jotain arjen piristystä mutta et vain tiedä mitä se olisi =)
Toimin Laukkufriikki Oy:n laukkuedustaja Vantaalla.
Pyörin laukkujen kanssa ympäri etelä-suomea joten sinun ei tarvitse asua vantaalla.

Mallistoomme kuuluu laaja valikoima naisten käsilaukkuja, ihania koruja sekä lompakoita niin naisille, lapsille kuin miehillekin.
Mallistomme uudistuu koko ajan joten kutsuilla ei koko mallisto ole aina sama. Myytyjen tilalle saadaan aina jotain uutta.

Kotikutsuillamme on mahtava emännän etu jonka voi hyödyntää omiin ostoksiinsa illan aikana. Emännän etuuden suuruuteen vaikuttavat sinun vieraasi ja sitä voi saada jopa 95€.

Laukkukutsuja ei jokainen vieraasi ole kolunnut siis läpi joten innokkuutta kutsuille tuloonkin varmasti löytyy =)

Haluatko varata oman kutsupäiväsi?
Ota yhteyttä!

Anette Blomqvist
040-4178668
anette.blomqvist@laukkufriikki.net

Yhteistyössä