Kutsu

  • Viestiketjun aloittaja Puttepossu
  • Ensimmäinen viesti
Puttepossu
Tervetuloa, Mijo, mukaan! Tässä ketjussa laihdutaan niin, että alta pois vaan! :whistle: :whistle:

Söimme tänään perheen kesken jäätelökakun :ashamed: laitoimme neljään osaan valmiiksi ja söin siis oman neljännekseni :ashamed: No ei se ollut alun alkaenkaan iso se kakku, sellanen Viennetta vai mikä se oli. Mutta olisihan tuo saanut jäädä väliin :whistle: .

En lannistu. Muuten olen kyllä pitänyt tiukkaa linjaa ja ei se ole ollut edes vaikeaa. Kehuin juuri eilen eräälle ystävälleni, että tämä kannustusjoukko täällä auttaa, kun heikko hetki koittaa. Muistan teidät heti, kun toisessa kädessäni on maksamakkarapötky 300gr ja toisessa kädessä puukko. Ja kun muistan teidät, makkarapötky vilahtaa takaisin jääkaappiin ja puukko laatikkoon. Näin se minulla toimii. Paitsi tuo jäätelökakku, ei auttanut vaikka kuinka teitä yritin ajatella. :ashamed: :D :D

Eihän tämä mitään haudan vakavaa puuhaa onneksi ole. Ja on se välillä aina herkunkin paikka, niin jaksaa taas sitten kurjuuttakin paremmin, vai mitä toverit? ;) :D :hug:
 
Naiset, naiset, voi hyvät naiset! Älkää ihmeessä käykö puntarilla joka viikko, on hiukan lannistavaa! Kestää yleensä hiukan aikaa ennenkuin paino lähtee putoamaan, joten ensimmäinen kerta kannattaisi tsekata tilanne kuukauden kuluttua, ei ennen. Sen jälkeen varmaan ihan ok joka viikko.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 00:27 tipitii kirjoitti:
Naiset, naiset, voi hyvät naiset! Älkää ihmeessä käykö puntarilla joka viikko, on hiukan lannistavaa! Kestää yleensä hiukan aikaa ennenkuin paino lähtee putoamaan, joten ensimmäinen kerta kannattaisi tsekata tilanne kuukauden kuluttua, ei ennen. Sen jälkeen varmaan ihan ok joka viikko.
tää on varmaan jokaisella sellainen oma psyykkaus juttu.
Jos minä kävisin vain kerran kuukaudessa puntarissa niin ei tulisi mitään!!Minun on nähtävä missä mennään ja että suunta on oikea.Itse asiassa käyn puntarissa joka aamu ja siitä nään pitääkö tsempata itseään enemmän. :D
 
Puttepossu
Huomenta vaan Puttepossultakin!

Olisihan se ihanaa käydä kerran kuussa vaa'alla ja olla sitten ihan kamalasti laihtunut, mutta ei riitä minunkaan kärsivällisyys kovin pitkiin taukoihin punnituksessa. Käyn siis aamuisin pissireissulla vaa'alla. Tulokset ovat siis edes jotenkin vertailukelpoisia. Meidän vaaka tosin on niin antiikkinen, että jos punnitsee kaksi kertaa peräkkäin, tuloksessa voi olla parinkin kilon heitto. Mutta kyllä mulle piisaa noin-tulokset. :whistle:

Miten muuten on hurissut? Minut yllätti eilen illalla myöhään hillitön ruisleivän himo. Sehän ei ole paha asia muuten, mutta

a. pisteet oli eiliselle viimeistä myöten syöty
b. piti laittaa VOITA päälle :ashamed: :ashamed:
c. vasta kolmella jälkiuunin palasella himo talttui

Tänään nukuin pitkään, joten jätin aamukahvin leipineen väliin ja keitän paraikaa kaurapuuroa (jonka syön aina tässä puolilta päivin). Tällä operaatiolla katson kuitatuksi viimeöisen lankeemuksen enkä aio muistella sitä tämän enempää. :kieh:

Sen olen huomannut, että olen kuin aa-kerholainen. Askel askeleelta opettelen uusia ruokatapoja. Nyt uusin saavutus on, että olen ihan tyynenä pistänyt koiran kuppiin lasten KAIKKI syömisten loput. Siis dominokeksien puolikkaat ja kaakaokippojen loputkin. Tämä on mulle jo saavutus tällaisen asian omaksuminen. =)

Nyt puurolle, hauskaa lauantaita kaikille!
 
räähkä
Mikä ihmeen possulauman puheenjohtaja tämä puttepossu on? "maanantaina sitten painot,pituudet ja hattujen koot..." :LOL: Ettekö ihmiset osaa itteksenne katsoa mitä suuhunne pistätte?? "tukekaa minua, voi olen syönyt liikaa.." Juoskaa vaikka tarjousten perässä,älkää nakkikioskille,jo putoaa painot!Aikuiset ihmiset,hyi hitto!
 
gloria80
RÄÄHKÄ NIMI ON SULLE MITÄ OSUVIN!!!!! :LOL:
Kuka sut ylipäätään on tänne neuvonut toisten harmiksi päätäs rääpimään, hyi hitto!!! Mee pois... :kieh: RÄPÄRÄÄHKÄ! Mä en ainakaan keksi mitään huonoa tässä meidän jutussa! Päinvastoin. HYVÄ ME, TOVERIT!!! =)
Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille! :flower: (poistun aamupalalle...)
 
Puttepossu
Räähkälle!

Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin,
yksin syntynyt oot, yksin sa lähtevä oot.
Askelen, kaksi sa luulet kulkevas rinnalla toisen,
mutta jo eelläs hän on taikka jo jälkehes jäi,
hetken, kaksi sa itseäs vastaan painavas luulet
ihmisen, kaltaises - vierasta lämmititkin!
Silmää löytänyt et, joka vois sun katsehes kestää,
kättä sa et, joka ei liukunut luotasi pois.
Kylmä on ystävän mieli ja kylmä on armahan rinta.
Huulet liikkuvat vain, rinta on liikkumaton.
Leikkihin kumppanin löydät, et toden riemuhun, tuskaan.
Hiipua yksikseen tuntehes polttavin saa.
Ystävän, armaan vain oma kaipuus sulle on luonut,
houreen, jok' katoaa, kun sitä kohti sa käyt.
Niin olet yksin, sa ihminen, yksin keskellä kaiken,
yksin erhees kätket ja yksin kyynelees itket.
Ainoa uskollinen on oma varjosi vain.


Kun luin viestisi, ensimmäiseksi tuli mieleeni nuo kolme viimeistä säiettä V. A. Koskenniemen 3. Elegiasta. Ajattelin, että sulla on niin paha olla, että kirjoitan koko Elegian sulle. Jos se sinua lohduttaisi.

On todella surullista, että olet saanut jostakin sieluusi sellaisen haavan, joka ajaa sinua tällaisia viestejä kirjoittamaan. Toivon sydämestäni, että aurinko paistaisi vielä sinullekin, että elämä antaisi sinulle niin onnellisia asioita, että katkeruutesi ja paha olosi sulaisi pois. Näkisit, että on paljon asioita, joiden vuoksi kannattaa pitää mieli iloisena ja lippu korkealla.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja aurinkoisia kevätpäiviä. Lämpimät ajatukseni ovat luonasi! :hug: :flower:

t. Puttepossu
 
MrsSmith
Vieläkö mahtuis yks epätoivoinen laihduttaja mukaan? Yksin ei laihduttaminen mienaa ainakaan mulla onnistua :ashamed: Ja ois kiva saada kannustusta muilta laihduttajilta :)
 
Tervetulemas vaan MrsSmith mukaan.Minä yritän nyt vuorostani laittaa meidät listalle.Äiti pyöreän pudotin listalta koska minun käsityksen mukaan hän ei ilmottautunut mukaan vaan kertoi omasta painon pudotuksestaan ?!.Laitan tuohon nimen perään alkupainon sulkuihin ,siis niiltä joilta tiedossa.

Alama ( )
Tilitantti (93)
Riitta (88)
Taru (103)...-2kg
monaka (80,2)
sini42 (85)
lotta (97)
Gloria80 (71)
Puttepossu (103kg) ...-2kg
Maamikki (72,5)
MrsSmith ( )
 
hih...mistähän se nakkaa tuon hymynaaman tuohon Riitan nimen jälkeen??

Alama ( )
Tilitantti (93)
Riitta (88)
Taru (103)...-2kg
monaka (80,2)
sini42 (85)
lotta (97)
Gloria80 (71)
Puttepossu (103kg) ...-2kg
Maamikki (72,5)
MrsSmith ( )
 
Tintti1010
Mie en kyllä ymmärrä tollasta asennetta mikä räähkällä on...ite en ees kuulu tämän ketjun laihduttajiin, mutta silti aina lueskelen näitä juttuja kun on kiva nähdä miten ihmiset jaksavat tsempata toisiaan ja olla iloisia kun paino tippuu... :)
En voi käsittää, että jonkun on pakko vaan haukkua ja lytätä muita, se ei oo kyllä aikuisen ihmisen käytöstä sanon minä!!!

ja puttepossu: Niinkun jo aiemmin mainitsin, että siulla on elämänarvot ja asenne kohillaan, niin pakko kertoa se vielä uudemman kerran!!! Kuinka moni ois noin ihanan viestin kirjottanut, jos haukutaan noin pahasti...??? Tuollaisella ihmisellä riittää varmaan ihan oikeita ystäviä ja ainakin mie haluaisin juuri tuollaisen ystävän kuin sinä olet!!! =) (ja niin varmaan haluais räähkäkin!!! :) )
:hug:
 
räähkä
Tiedättekö pullerot kuka on se ihminen joka MUKA jaksaa aina hymyillä ja vastata yliystävällisesti ikäväänkin palautteeseen??!! No se on se LIIIHAVA nainen,tietenkin!! Kun ei ole kropassa hurraamista,täytyy kehittää YSTÄVÄLLISYYTTÄ että saisi kavereita.. :LOL: ! Voi kun tietäisitte kuinka onnellinen ja iloinen ihminen täällä oikeesti kommentoi,yllättyisitte.. Et nyt meni jokainen hienon hieno psykologinen arvio niin persiilleen kuin voi,sorry :'( .Mutta siinähän teillä riittää pohdittavaa pullan mutustelun lomassa kun keksitte niitä hienoja arvioitanne!Ja oikeesti,en jaksanut sitä itku runoa lukea kun 2 ekaa riviä,juuri tuollanen on teille niiiin tavanomaista,lukea itku silmässä surkurunoja ja miettiä mikä on kun ei HOMMA TOIMI!!!! :p :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 22:41 räähkä kirjoitti:
Tiedättekö pullerot kuka on se ihminen joka MUKA jaksaa aina hymyillä ja vastata yliystävällisesti ikäväänkin palautteeseen??!! No se on se LIIIHAVA nainen,tietenkin!! Kun ei ole kropassa hurraamista,täytyy kehittää YSTÄVÄLLISYYTTÄ että saisi kavereita.. :LOL: ! Voi kun tietäisitte kuinka onnellinen ja iloinen ihminen täällä oikeesti kommentoi,yllättyisitte.. Et nyt meni jokainen hienon hieno psykologinen arvio niin persiilleen kuin voi,sorry :'( .Mutta siinähän teillä riittää pohdittavaa pullan mutustelun lomassa kun keksitte niitä hienoja arvioitanne!Ja oikeesti,en jaksanut sitä itku runoa lukea kun 2 ekaa riviä,juuri tuollanen on teille niiiin tavanomaista,lukea itku silmässä surkurunoja ja miettiä mikä on kun ei HOMMA TOIMI!!!! :p :p :p
Oikeasti saat vissiin itsellesi jotain mielihyvää kirjoittelusta?
Minä en todella jaksa olla sinulle edes ystävällinen vaikka lihava olenkin :\|
Minun mielestä saat painua helvettiin täältä!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 22:41 räähkä kirjoitti:
Tiedättekö pullerot kuka on se ihminen joka MUKA jaksaa aina hymyillä ja vastata yliystävällisesti ikäväänkin palautteeseen??!! No se on se LIIIHAVA nainen,tietenkin!! Kun ei ole kropassa hurraamista,täytyy kehittää YSTÄVÄLLISYYTTÄ että saisi kavereita.. :LOL: ! Voi kun tietäisitte kuinka onnellinen ja iloinen ihminen täällä oikeesti kommentoi,yllättyisitte.. Et nyt meni jokainen hienon hieno psykologinen arvio niin persiilleen kuin voi,sorry :'( .Mutta siinähän teillä riittää pohdittavaa pullan mutustelun lomassa kun keksitte niitä hienoja arvioitanne!Ja oikeesti,en jaksanut sitä itku runoa lukea kun 2 ekaa riviä,juuri tuollanen on teille niiiin tavanomaista,lukea itku silmässä surkurunoja ja miettiä mikä on kun ei HOMMA TOIMI!!!! :p :p :p
ja jos sinä kerran olet niin laiha niin mitä ihmettä teet laihutuspalstalla... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: (turha selitellä, kiinni jäit... :kieh: :LOL: :LOL: )

 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 22:41 räähkä kirjoitti:
Kun ei ole kropassa hurraamista,täytyy kehittää YSTÄVÄLLISYYTTÄ että saisi kavereita.. :LOL: !
heh, siullahan on varmaankin sitten TOSIYSTÄVIÄ jos ne on valittu pelkästään kropan muodon perusteella... :LOL: :D :D
 
Itsetunto nollassa. Ei sen vertaa voi olla kuria itselle ettei söis viikonloppuna enempää kuin ois tarvis ja niitä herkkuja.....
voitte siis arvatakin ettei ole painoa lähtenyt.
nyt on niin pakkanen ja lapsi räkätaudissa ettei edes voi lähteä työntämään vaunujakaan ulos. no, jospa sitä illalla lähtis kun mies tulee kotiin.
 
räähkä
Oivoivoi sentään...Nyt pillastui ja punehtui jonkun pulleropallon naama..Joku taitaa oikeasti luulla että palstoilla käyvät vain ne ihmiset joita asia henk koht koskettaa :kieh:??Siinä tapauksessa tälläkin palstalla kirjoittelevat ovat kaikki yksinhuoltajia,läskejä,seksihulluja,aikeissa ostaa jotakin,odottavia,juuri synnyttäneitä jne jne. Voi että olisinkin jo lopettanut kommentointini jollei noin uskomattoman #&%£$!* menneitä arveluita olisi tullu ;) Se teissä kaikissa ainakin on yhteistä ettette ole mitään ruudin keksijöitä!Laihdutelkaa rauhassa ja sananvapaus kunniaan!Voisitte tekin mennä vaikka lenkille sinä aikana kun tänne naputtelette :LOL: Uuuuuuskomatonta jengiä...
 
gloria80
RÄÄHKÄLLE!!!

Sä todellakin oot jotain ihan uskomatonta! :LOL:

En tajua mikä kumma sut mahtaa ajaa tollaseen älyttömään ja oikeesti lapselliseen kirjotteluun!!!??? Tässä kavereitten kanssa ollaan sulle jo tovi ehditty hekotella... :LOL: Mulle on ihan sama missä sä palstailet, mutta silti mietin, mitä kiksejä sä saat tähän asiaan sekaantumisesta??? Kumma tyyppi oot kyllä... No, onneksi sun kommentit ei vois vähempää kiinnostaa! Se vaan widuddaa, kun tommoset näsäviisastelijat, kuten sä Räähkä, jatksat höpistä paskaa täälä! Antasit ihmisten olla ja elää. Sulla ei siis oo omaa elämää ja siitä syystä piinaat toisia!!! :LOL: Voi sua ressukkaa... Koita nyt jaksella sielä ylhäisessä yksinäisyydessäsi ja voi hyvin! Älä itke enää... :wave:

Sananvapaus... Juu no miten vaan. Tietty sulla on oikeus jaaritella omia tylsiä juttujasi täällä, mutta hei, saanko ehdottaa?? :whistle: Aloita tänne uusi oma palsta; RÄÄHKÄLÄINEN, tai jotain. Pakinoi siellä niin paljon kun sielus sietää... :kieh:

Oikein ihanaa viikkoa sulle! :LOL: (tai sitten ei)
 
monaka
Ei kommentoida ton Räähkän kirjoituksiin millään lailla enään,eiköhän tokene,kun ei saa vastakaikua.Olisiko jollain tietoa,montako pistettä menee sekahedelmistä (rainbow kuivatut hedelmät).Taltutan niillä makeanhimoani....Pisteet rompulla kotona,ja töissä niitä parhaillaan napostelen....Kiitos jo etukäteen!!
 

Yhteistyössä