Taas on muutama päivä vierähtänyt enkä ole ehtinyt täällä koneella luurailemaan. Mutta eipä se mitään, ehtii niitä kuulumisia varmaan nytkin kyselemään. Niin että laihislaiset: kuinka hurisee?
Mulla on hieman vaihtelevaa tämä huriseminen. Vaatii totuttelua muistaa merkitä syömisensä ylös. Myöskin vaatii totuttelua heittää pois sellainen tapa, että kun nostaa juuston ruokapöytään, niin siinä höylää juustolle asetellessaan, kuin huomaamattaan, höylää pari viipaletta juustoa suuhunsa. Sama homma leikkeleiden ja oikeastaan lähes kaiken syötävän kanssa. Nyt sen huomaan, miten noin vain ohimennen heittelee naamaansa yhtä sun toista!
Terveellisiä havaintoja - tulee salat ITSELLEENKIN julki. :ashamed:
Se on ollut mukava havaita, että motivaatio laihduttamiseen on korkealla. Johtuneeko sitten siitä, että tämä touhu ei tunnu lainkaan pakonomaiselta tai turhauttavalta. Olen oikein tyytyväinen tämän hetkiseen tunnelmaan. Lenkkeilyasiassa tosin tuli luonnonvoimat esteeksi, ainakin täälläpäin maailmaa on ollut ihan kaameet myräkät ja tuulet viime päivinä.
Onko teillä kaikilla muilla digitaaliset vaa'at? Minä kun olen käynyt tuolla omalla vanhalla vaa'alla, niin olen havainnut että sillä punnitseminen on ehkä +/- 2kg tarkkuudella. Lienee kuitenkin riittävä tarkkuus näinkin kunnioitettavalla lähtöpainolla \|O \|O
Sellainen asia vielä, että taidan alkaa kirjoittelemaan tuonne ylläpitoon sellaisen asian kanssa, että pitäisi saada uusi hymiö. Sellainen kuin tämä \|O , mutta vihreä. Käyttäisin sitä esim. nyt, kun onnittelisin Alamaa hienosta kilojen hävikistä. Se vihree hymiö sitten kertoisi, että olen kateudesta vihreänä....
Kirjoitelkaa ystävä! Minä ainakin koen, että tällainen virtuaalituki on mulle varsin merkittävä.