Kutojat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultakimpale

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
9 563
0
36
Oletteko nähneet missään Hello Kitty neuleohjeita?
Tai muistatteko missä lehdessä olisi ollut sellainen kisuneuletakin ohje missä oli valkoisia kisun päitä ja sitten oli pinkkiä ja vihreää väriä.

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
Novitassa kevät 2008 on ainakin tuo kissaneuletakki, juuri sitä tytölle väkerrän =)

Kiitos :flower: Siskoni vain oli nähnyt jossain lehdessä tuon ohjeen eikä muistanut missä lehdessä se oli. Ajatteli, että jos vaikka neuloisi tytölleni sellaisen =)

Mikä siinä on lankana? Olisko liikaa pyydetty jos laittaisit siitä kuvaa.... Voisin katsoa onko mieleinen :)

mää haluan ton ihan hillveeeesti, oli kommentti kun katoin tota kuvaa tytön ollessa sylissä...pitää katsoa vieläkö lehteä löytyy kaupoista...toivottavasti tuossa ohjeessa ei oo tytsyn kokoa kun on niin työlään näköinen...=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mää haluan ton ihan hillveeeesti, oli kommentti kun katoin tota kuvaa tytön ollessa sylissä...pitää katsoa vieläkö lehteä löytyy kaupoista...toivottavasti tuossa ohjeessa ei oo tytsyn kokoa kun on niin työlään näköinen...=)

Jos sisko tuon neitoselle väsää niin jätetään ainakin hihoista kisut pois. On edes vähän vähemmän työläs... :)

Ja mä haluaisin ton tehdä mutta mä luulen ettei noista jätkistä kukaan suostu sitä päälleen pistämään ;) ei ees kummipoika

miksei se kävisi esim. sinisävyisenä myös pienelle pojalle? voisin ihan hyvin laittaa jos mulla olisi poikia...

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ja mä haluaisin ton tehdä mutta mä luulen ettei noista jätkistä kukaan suostu sitä päälleen pistämään ;) ei ees kummipoika

Tee vaikka sini-valkoinen niin käy pojallekin

Joo pienelle varmaan, mutta noi meijän on 10v, 13 ja 15 sekä kummipoika 17, en nyt pääse kysymään mutta villi veikkaus on et no way mutsi

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:

Tee vaikka sini-valkoinen niin käy pojallekin

Joo pienelle varmaan, mutta noi meijän on 10v, 13 ja 15 sekä kummipoika 17, en nyt pääse kysymään mutta villi veikkaus on et no way mutsi

No tämä muuttaa asian

=)

Yhteistyössä