kutina alapäässä ja paha haju..??

• Viestiketjun aloittaja -78-
  • Ensimmäinen viesti
-78-
siinä se jo tulikin.. eli kutisee ja haisee pahalle.
kierukan laiton jälkeen oli tulehdus ja se hoidettiin.. muutenkin tulehduksia ollut jo vuosia... ja aina todella uusivat..onkohan miehellä joku tulehdus mikä pitäs hoitaa?+ sekö sitä aina tartuttaa? lääkäri ei ole kertaakaan määränny miehelle lääkkeitä.

Nyt olen kokeillut jostain lukeemaani etikka vesi luios huuhtelua... ihan kun se auttaisi hieman!!??

Onko muilla vastaavaa? miehet hoidettu myös?

Meikämaija
Vastaavaa oli eikä helpota, ennenkuin mieskin on hoidettu. Hän niitä pöpöjä virtsaputkessaan ja esinahan poimuissa elossa pitää. Sinulla on harvinaisen yksisilmäinen lääkäri!

-78-
nyt sitte alko taas tiputteluvuotokin... siis selvästi tulehdus palannut. taasko flagyl kuuri??
kuinka olette saaneet miehillenne lääkityksen? pitääkö miehenkin käydä otattamassa jotkut näytteet?
ihmettelen mikä tulehduskierre tää oikin on ja mistä saanut alkunsa??

-kökkö-
Mulla kans hirvee jahu tulee alapäästä... johtuukohan juuri tosta et koko ajan tiputteluvuotoa ja se haisee vai onko jokin tulehdus sisällä? en tiedä.. mahaan sattuu myös tosi paljon.. sain huomiseksi soittoajan lääkäriin.. josko jotakin tolkkua tähän sais....

Meikämaija
Äijä mukaan lääkäriin, jotta hänellekin voidaan antaa resepti. En tiedä, onnistuuko se samoin kuin minulle aikanaan (vuosia sitten), että lääkäri kirjoitti reseptin molemmille antamillani tiedoilla.

Eikä sitten kansssakäymistä, ennenkuin äijä todellakin on lääkinnyt itsensä!

Haisevat vuodot ovat tulehduksen merkki, niitä ei pidä hautoa sisällään ja antaa tilanteen aina vain pahenuta.

johanna46
Miehen vaivana on eturauhanen joka oireilee vähän väliä ja lääkäriin ei tietenkään voi mennä! Johtuneeko tästä että yhdynnän jälkeen oma alapää haisee monta päivää. Mitähän tähän vaivaan? Hiivasienilääkettä ei varmaankaan???

Meikämaaija
Voi hele..i sentään, en paremmin sano. Mikä lääkäri kertoo, että tulehduksen saaminen on mieheltä harvinaista? Se on todennäköistä!! Jos toinen sairastaa, sairastuu toinenkin ja päinvastoin!!! En näiden kymmenien naiseutta eläneitten vuosien ja useitten gynekologisten tutkimusten aikana ole ikinä kuullut, että mies on bakteeriton, jos minä kerran sairastan. Sen olen kuullut useita kertoja heidän suustaan, että miehet eivät läheskään aikan oireile, he vain kantavat pöpöjä. Hiiva voi tulla ilman miehen ansiota, mutta sekin voi tarttua joskus puolisosta toiseen.

Menköön lääkärisi uudelleenkoulutukseen, jos kyse oli bakteeritulehduksesta. Hiiva ei ole bakteeri, se on sieni.

Faktaa
Lähde: Bayer.fi

Tarttuuko hiivasienitulehdus?

Hiivasienitulehdus (Candida) voi siirtyä naiselta miehelle ja mieheltä naiselle yhdynnässä. Hiivasienitulehduksen puhkeaminen on kuitenkin täysin riippuvainen kasvuolosuhteista emättimessä tai peniksessä. Sieniä esiintyy monin paikoin ihmisen elimistössä ja ne kehittyvät selväksi tulehduksesi vain, jos niillä on otollinen kasvumahdollisuus. Hiivasienitulehduksen tarttumismahdollisuutta voidaan verrata flunssaan: tauti tarttuu, jos elimistö on vastaanottavainen virukselle.

Yhteistyössä