Kutiaako kihomadot ihan koko ajan?

Kuopus valitti eilen illalla, että peppua kutisee ja tuntuu, ettei meinannut rauhoittua millään.Kuopuksen nukahdettua kurkistin pyllyyn ja olin muka näkevinäni kihomatoja, mutta kuopus nukkunut hyvin koko yön ja nyt ei enää kutinaa valita ollenkaan.Päiväkodissa on ollut lappua, että kihomatoja on.Kaikki nämä vuodet ollaan siltä säästytty.
Tarttee nyt varmaan sitten seurnta linjalla olla
 
Meillä kun oli niitä niin aluksi vaivasi just tuollein nukkumaan käydessä ja kun ei heti tajuttu mistä oli kyse niin parin päivän päästä se vaivasi jo yöuntakin. Päivisin saattoi ehkä kerran mainita asiasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Meillä kun oli niitä niin aluksi vaivasi just tuollein nukkumaan käydessä ja kun ei heti tajuttu mistä oli kyse niin parin päivän päästä se vaivasi jo yöuntakin. Päivisin saattoi ehkä kerran mainita asiasta.

Ok.Mietin vain, pitäiskö apteekista hakea Pyrvin kuuri kaappiin, jos kutina iltaa kohden pahenee.Huomenna kuitenkin sunnuntai ja taas etsiminen missä lähin auki oleva apteekki.On vaan aika kallis lääke, ettei viitsis turhaankaan hakea...Tarttee seurata.Itse olen töihin lähdössä ja mies joutuu arvion täällä illalla tekemään, jos kutina jatkuu.Taitaa olla viisainta hakea kuitenkin se Pyrvin lääkekaappiin odottamaan.Kannattaako koko perhe samalla lääkitä?
 
pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin.
 

Yhteistyössä