Kusipäämagneetti

hei mä oon koko aikuis-ikäni ollut sellainen. Miksi toiset naiset kerää ympärilleen vaan tietynlaisia miehiä ja ottaa ne sitten siipiensä suojaan. Voi jee. Olis mulla ollut muutama kunnollinenkin, mutta ne ei ihme kyllä mulle kelvannut. Miten voi olla näin tyhmä pää? Ja tarviinko jotain terapiaa? Onko muita magneettisia ja miten saan it- miljonäärin, joka rakastaa lapsia ja minua?
 
Vielä on aikaa ottaa opiksi :hug:

Tyydy ensi kerralla siihen kunnolliseen, vaikka hän ei olisikaan varakas. Ehkä haluat alitajuisesti tulta ja tappuraa suhteeseen tai et muuten halua olla onnellinen. Tarkistele omaa lapsuuttasi ja miten se vaikuttaa nykyisyyteen.
 
näitä on
Vihdoinkin joku tuo tämän asian esille.

oon huomannu että tietyt muijat löytää aina
yhtähuonoja miehiä.

Mulla on esimerkki: Tiedän yhden plösömuijan, joka
on seurustellu 5 eri miehen kanssa ja joka suhde on päättyny siihen että mies on pistäny muijaa turpaan.

Oon tehny päätelmän että hän etsii tietynlaisa miehiä (Machoja) ja
ärsyttää ne sitten viimeiseen asti ja lopputuloksena on
mustasilmä.

Onkohan täss vika miehissä vai muijassa - ottakaa kantaa
 
Vika on aina tietty lyöjässä mutta mitä näihin naisiin tulee niin sanoisin et tuo on aivan totta et tietyt naiset hakee vain tietyn tyyppisiä miehiä. Lukekaa systeemiteoriaa niin huomaa miten se pätee. On myös naisia jotka kaipaa turpaansa koska se on heille merkki että mies rakastaa heitä.. Niin kummalta kun se kuulostaakin mutta usein totta. Itse x-mieheltä joskus sain aina nyrkin ja jollain lailla se katkeroitti niin että ajattelin ett enkö ole minkään arvoinen jos mua lyödään. Nyt elän uudessa suhteessa enkä ole tarvinnut enää sellaista kokea. Ja siihen varmaan on syynsä se että puhutaan ongelmat selviksi. Ei tarvitse tapella jos osaa huomioida toista ja antaa arvoa toisen mielipiteille ja toiminnoille. Ja rakkautta pitää hoitaa. Aloittajalle sanoisin ett mieti tarkkaan seuraavat valinnat... Niiin jooo kiltti mies voi jossain tapaukissa olla hieman tylsäkin mutta tasapainoinen elämä on kuin lottovoitto.
 

Yhteistyössä