Kusin eksäni patjan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morkkis

Vieras
siis kyseessä ex-poikaystävä pitkän ajan takaa. Nähtiin baarissa, päästiin kunnon memory lanelle ja sitä kautta sänkyyn.
Aamulla heräsin siihen että nukun alasti märissä petivaatteissa. Olin sit jättänyt vessakäynnin väliin ennen sänkyyn päätymistä ja sen tietää mihin se 5 litraa illan aikana kitattua olutta sitten päätyi. :( Ei siinä auttanut selittelyt, ex-poikaystävä heräsi kun nousin ja alko kiroilu että mitä vittua oon tehnyt, oli ihan hysteerinen. Jousun kuulema peseen itse hänen patjan että hän ei mun kusemilla patjoilla enää nuku. Puin äkkiä päälle ja häivyin. :(
Huusi viel parvekkeelta että "sä korvaat patjan kusihuora!" :( :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ootko varma, että se olit sinä joka kusi eikä kundi? Tais olla aika tasokas exä sulla... :o

Tosiaan voihan olla että ollaan kustu molemmat. Oli mulla reidet ja karvatkin ihan kusessa, ja lätäkkö oli mun puolella.. et siitä noin päättelin. :ashamed:
Totta, muistu taas mieleen kuinka tasokas herra olikaan kyseessä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja morkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ootko varma, että se olit sinä joka kusi eikä kundi? Tais olla aika tasokas exä sulla... :o

Tosiaan voihan olla että ollaan kustu molemmat. Oli mulla reidet ja karvatkin ihan kusessa, ja lätäkkö oli mun puolella.. et siitä noin päättelin. :ashamed:
Totta, muistu taas mieleen kuinka tasokas herra olikaan kyseessä. :(

et säkään hirveän tasokasta kuvaa itestäs anna kun kuseskelet toisten patjoille :) musta olis kohtuullista sulta korvata se patja.

Korvaa patja ja ala tosissasi miettiä onko sun alkoholikäyttö enää oikein hallinnassa. Meinaan toi kielii siitä aika paljon, jos niin sekaisin itensä vetää että perusjutukin katoo päästä...Syystäkin kärsit morkkiksesta ja jos fiksu olet tosiaankin korvaat tekemäsi vahingon.

Mitäs jos tilanne olis toisin, että joku kuseskelis sun patja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten aikuinen ihminen voi kusta housuun,ite en oo ikinä niin kännissä ollu et ois noin päässy tapahtumaan noloo!

Mulle on käynyt ennenkin noin jos oon juonut koko illan olutta. Kun juo muuta ei käy noin.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja morkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
No ei kai sun muu auta ku korvata sille uusi patja
en todellakaan korvaa.
Ihan paska jätkä muutenkin, saipa vihdoin potut pottuina.

Paska jätkä? Annoit sille kuitenkin pillua?

No teki mielei, ei seksissä haittaa vaikka ois paska jätkä muuten. Kiihottaa oikeestaan enemmän kun nai sian kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja moraalin vartija:
Korvaa patja ja ala tosissasi miettiä onko sun alkoholikäyttö enää oikein hallinnassa. Meinaan toi kielii siitä aika paljon, jos niin sekaisin itensä vetää että perusjutukin katoo päästä...Syystäkin kärsit morkkiksesta ja jos fiksu olet tosiaankin korvaat tekemäsi vahingon.

Mitäs jos tilanne olis toisin, että joku kuseskelis sun patja?

En korvaa. Patjat on kalliita. Ihan hyvin se voi pestä sen, ei se patja siit huonone.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten aikuinen ihminen voi kusta housuun,ite en oo ikinä niin kännissä ollu et ois noin päässy tapahtumaan noloo!

No ei tuo kännissä kuseskelu mitään, mutta kun täälläkin on monet kertoneet niissä mokaketjuissa miten on tullu paskat housuun ja ihan selvin päin

Sä olet kyllä tosi nolo ja ilmeisesti huono äitikin, kun tuolla lailla jaat reikääsi kaikille ja kuset vielä allesi. Oliko lapsesi yksin kotona parvekkeella roikkumassa vaiko joiko ihan kaljaa tuttipullosta? Voin kuvitella sinusta mitä vain. Sinun ei pitäisi olla kenenkään äiti. Kyllä on vastenmielistä miten nykypäivän naiset ajattelevat alapäällään kuten miehet. Kyllä se kertoo vakavista ongelmista jos kuset pääsee aikuisella ihmisellä yön aikana. Ymmärrän hyvin jos kuusi vuotiaalla joskus lirahtaa pöksyyn yöllä mutten sitä, että aikuinen nainen päästää kaiken patjalle. Taidat olla joku pissaleikkifetisisti ja muutenkin sairas päästäsi. Lapset pois tuollaiselta roskalta. Yök!

Sä olet kyllä tosi nolo ja ilmeisesti huono äitikin, kun tuolla lailla jaat reikääsi kaikille ja kuset vielä allesi. Oliko lapsesi yksin kotona parvekkeella roikkumassa vaiko joiko ihan kaljaa tuttipullosta? Voin kuvitella sinusta mitä vain. Sinun ei pitäisi olla kenenkään äiti. Kyllä on vastenmielistä miten nykypäivän naiset ajattelevat alapäällään kuten miehet. Kyllä se kertoo vakavista ongelmista jos kuset pääsee aikuisella ihmisellä yön aikana. Ymmärrän hyvin jos kuusi vuotiaalla joskus lirahtaa pöksyyn yöllä mutten sitä, että aikuinen nainen päästää kaiken patjalle. Taidat olla joku pissaleikkifetisisti ja muutenkin sairas päästäsi. Lapset pois tuollaiselta roskalta. Yök!

jopas järkevä teksti..huh huh.

mä muuten näin SELVINPÄIN unta et oli kauhee vessahätä ja sit pääsin pissalle puskaan. ja pissasin sänkyyn! heräsin kyllä heti senjälkeen et mitä helvataa menin tekeen. ja siivouspuuhiin keskellä yötä.

Yhteistyössä