Kusetettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainu

Vieras
Onko kellekään käynyt näin. Parasystävä kertoo raskaudestaan sinulle viimeisenä, rv 14.. on koko syksyn valehdellut erilaisia asioita, sillä verukkeella että oli raskaana eikä voinut kertoa asiasta. En tainnutkaan olla mikään hänen paras ystävä. Kerroin omastani hänelle ennen muita.
On petetty ja kusetettu olo. ja niiden joille ei ole käynyt vastaavaa, ei tarvitse nyt alkaa pätemään täällä "se on oma asia kelle kertoo ja milloin".
Ollaan aina kerrottu kaikki asiat toisillemme, mutta en tasan kyllä kerro enää mitään.

Melko lapsellinen olet! Luottamus ei välttämättä ole molemminpuolinen kun ei ole halunnut aiemmin sinulle sanoa, tai kuten itse sanoit: Se todellakin on jokaisen oma asia milloin sanoo muille omista henk.koht jutuistaan.

Oletko miettinyt MIKSI hän ei halunnut kertoa? En tarkoita että sun pitäisi sitä tänne kirjoittaa, mutta mieti vaik itseksesi.

Ja vaikka tätä et halunnut kuulla, musta se on tasan jokaisen oma asia.

Mä kerroin omille ystävilleni tästä toisesta raskaudesta vasta viikolla 20. Välissä oli kolme keskenmenoa, josta yhdestä puhuin parille ystävälle, muille en sanonut mitään. En halunnut alkaa puimaan keskenmenon aiheuttamia tuntoja kaikkien kanssa.

mun todella hyvä ystäväni (tunnettu ollaan n. 2v asti) ei kertonut mm mulle että on raskaana vasta kun oli väh. 4-6kk ollut jo raskaana. en muista enää, siitä on kauan..
ja sitten kun hälle sanoin että miksi ihmeessä et oo kertonu, ja vähän loukkaannuin asiasta niin hänpä suuttui mulle!! "tämän takia en ole kertonut" ja kaveri asuu 300km niin en kovin usein nähnyt häntä. mutta tää kaveri on aina ollut vähän erikoinen noiden suuttumisiensa kanssa :D jepjep..mutta on käynyt muillekin kuin sulle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko miettinyt MIKSI hän ei halunnut kertoa? En tarkoita että sun pitäisi sitä tänne kirjoittaa, mutta mieti vaik itseksesi.

EN KYSYNYT SINUN MIELIPIDETTÄ, IDIOOTTI

Kai sä tätä palstaa olet jokusen hetken lukenut ja ymmärrät että niitä tulee kuitenkin? Ymmärryksen häiriö?

Eri asia jos olis joku selkeä oikein/väärin mutta suurin osa on varmasti sitä et-halua-kuulla-kantaa edustavia. Koita jaksaa ja kasvaa aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ainu:

Tällä keinollahan sitä sympatiaa saakin osakseen... :o

ota se aamulääke ja mee takas nukkumaan :hug:

Onko kellekään käynyt näin. Parasystävä kertoo raskaudestaan sinulle viimeisenä, rv 14.. on koko syksyn valehdellut erilaisia asioita, sillä verukkeella että oli raskaana eikä voinut kertoa asiasta. En tainnutkaan olla mikään hänen paras ystävä. Kerroin omastani hänelle ennen muita.
On petetty ja kusetettu olo. ja niiden joille ei ole käynyt vastaavaa, ei tarvitse nyt alkaa pätemään täällä "se on oma asia kelle kertoo ja milloin".
Ollaan aina kerrottu kaikki asiat toisillemme, mutta en tasan kyllä kerro enää mitään.

Ja ikää teillä on 16v?

Alkuperäinen kirjoittaja aapeelle:
Kai sä tätä palstaa olet jokusen hetken lukenut ja ymmärrät että niitä tulee kuitenkin? Ymmärryksen häiriö?

Eri asia jos olis joku selkeä oikein/väärin mutta suurin osa on varmasti sitä et-halua-kuulla-kantaa edustavia. Koita jaksaa ja kasvaa aikuiseksi.

Vittu mikä idiootti olet. Säälittävä ruma ´katkera akka taitaa siellä möhömahansa päällä loikoilevalla läppärillä kirjotella.

Mun PARAS ystävä kertoi mulle viikolla 13. Mies oli halunnut, ettei ennen sitä saa kertoa kenellekään. Se oli heidän valintansa ja mulle ihan ok. Toki eka tuntui pahalta, mutta ymmärsin kyllä sit asian. Ollaan edelleen parhaita ystäviä ja ekana soitin hänelle, kun sain tietää että toinen on meille tulossa:)

Okei, mä ymmärrän kyllä miks kaverisi ei kertonut :whistle:

Vastaus kysymykseen: mulle ei ole käynyt noin, tai siis en ole vaan tajunnut loukkaantua kertomisesta ekan riskialttiin kolmanneksen jälkeen.

Vittu mikä idiootti olet. Säälittävä ruma ´katkera akka taitaa siellä möhömahansa päällä loikoilevalla läppärillä kirjotella.

Oho, jo on fiksu ihminen.

Ja ihmettelet, miksi ystäväsi ei halua olla tekemisissä kanssasi? :D

Oliko tämä hänen ensimmäinen lapsensa?
Ehkä sitä on yritetty kauan eikä halunnut että sinä(kin) innostut asiasta "liikaa".

Jos hän ajatteli että jos et itse ole kokenut keskenmenoa et osaa asettua hänen tilanteeseen, jos heille niin kävisi, varsinkaan kun sinulla on jo lapsi. tai jotain..

Ihmiset on niin monimutkikkaita.

Mistä tiedät että olet viimeinen joka sai asiasta tietää?

ymmärrän sua ap, kyllä mäkin olisin loukkaantunut, tosin en sitä sanois kaverille.Itseäni ihmetytti muutama vuosi sitten, kun kuulin omalta äidiltäni , että parhaan ystäväni isä oli kuollu pari päivää takaperin.Olis ollu "kivempi" kuulla kaverilta itseltään.

Alkuperäinen kirjoittaja dodii:
ymmärrän sua ap, kyllä mäkin olisin loukkaantunut, tosin en sitä sanois kaverille.Itseäni ihmetytti muutama vuosi sitten, kun kuulin omalta äidiltäni , että parhaan ystäväni isä oli kuollu pari päivää takaperin.Olis ollu "kivempi" kuulla kaverilta itseltään.

BTW: kun mun äiti kuoli, niin en todellakaan jaksanut alkaa soittelemaan ympäriinsä kertomaan uutisia omille ystävilleni. Tarpeeksi oli kestämistä jo siinä, että jaksoin hoitaa kaikki hautajaisiin liittyvät jutut, irtisanoa sopimukset, hoitaa paperiasiat ja samalla yritin jotenkin itse pysyä pystyssä...

No enpä ihmettele ettei kertonut...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

BTW: kun mun äiti kuoli, niin en todellakaan jaksanut alkaa soittelemaan ympäriinsä kertomaan uutisia omille ystävilleni. Tarpeeksi oli kestämistä jo siinä, että jaksoin hoitaa kaikki hautajaisiin liittyvät jutut, irtisanoa sopimukset, hoitaa paperiasiat ja samalla yritin jotenkin itse pysyä pystyssä...

No, tää kamu ois voinu lähettää vaikka viestin.. hänen ei tarvinnut hoitaa mitään käytännön asioita tms. ja tosiaankin olimme(ja olemme edelleen)todella läheisiä. Jotenkin tuli vaan olo, että on itse unohdettu, vaikka se tässä tapauksessa itsekästä onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No, tää kamu ois voinu lähettää vaikka viestin.. hänen ei tarvinnut hoitaa mitään käytännön asioita tms. ja tosiaankin olimme(ja olemme edelleen)todella läheisiä. Jotenkin tuli vaan olo, että on itse unohdettu, vaikka se tässä tapauksessa itsekästä onkin.

Koitapa ajatella tämä tilanne omalle kohdalle. Surun keskellä tuskin miettii ensimmäisenä sitä kenelle kaikille pitäisi ilmoittaa kuolemasta.
Ei mun mieskään kenellekkään tutulle lähtenyt soittelemaan tai laittamaan tekstiviestejä että isä kuoli. Tuskin siitäkään kukaan loukkaantui.