yritä nytkin voit niitä treenata kun istut koneella....uimahallissa uidessakin voit treenata....useemmin kun treenat ni paremmin rupeet sen muistamaan,laita lappu tietsin näytölle:MUISTA LANTIONPOHJALIHAKSET...näät sen joka kerta ku istahdat koneelle ja eikun treenaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja jep:En koskaan muista niitä treenata.Alkuperäinen kirjoittaja MÖLYAPINA:miten ois jos reenaisit myös niitä lantionpohjalihaksia...ei sunkaan tarvis tulevaisuudessa nolostella lirinääAlkuperäinen kirjoittaja hep:Sinä et onneksi päätä minun urheilulajiani. Uin jatkossakin. Sori nyt vaan! Mulla on siellä oikeus käydä, olen maksanut siitä jo sarjaliput. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Pakko varmaan treenata, mut miten ois sauvakävely?Alkuperäinen kirjoittaja jep:No yritän tulla sieltä altaasta pois ennen kuin lirahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Tommosten kusiaisten pitäis sit tajuta olla menemättä uimahalleihin...Alkuperäinen kirjoittaja jep:Näin synnyttäneenä ja huonosti olen muistanut treenata lihaksia, on vaikea ehtiä vessaan kun tuntuu, että jatkuvasti pissattaa. :ashamed:
Siis siellä vedessä tuntuu, että pissa vaan tulee. Noloa onkin se, kun nousen altaasta ja lähden vessoja kohti, kun jalkovälissä kuset vaan valuu. NOLOAAAAAAH!!!
Pakkohan minunkin on treenata kroppaani edes uimalla. :kieh:
No tahallaanhan sinä sinne menet "vahingossa" kusemaan!!!Alkuperäinen kirjoittaja jep:Emmä sitä tahallain tee.
teethän ihan tahallasi, jos menet uimahalliin tietoisena siitä ettet pysty pidättämään.Alkuperäinen kirjoittaja jep:Emmä sitä tahallain tee.Alkuperäinen kirjoittaja ..:aika itsekäs olet kun menet uimahalliin kusemaanAlkuperäinen kirjoittaja hep:Sinä et onneksi päätä minun urheilulajiani. Uin jatkossakin. Sori nyt vaan! Mulla on siellä oikeus käydä, olen maksanut siitä jo sarjaliput. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Pakko varmaan treenata, mut miten ois sauvakävely?Alkuperäinen kirjoittaja jep:No yritän tulla sieltä altaasta pois ennen kuin lirahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Tommosten kusiaisten pitäis sit tajuta olla menemättä uimahalleihin...Alkuperäinen kirjoittaja jep:Näin synnyttäneenä ja huonosti olen muistanut treenata lihaksia, on vaikea ehtiä vessaan kun tuntuu, että jatkuvasti pissattaa. :ashamed:
Siis siellä vedessä tuntuu, että pissa vaan tulee. Noloa onkin se, kun nousen altaasta ja lähden vessoja kohti, kun jalkovälissä kuset vaan valuu. NOLOAAAAAAH!!!
Pakkohan minunkin on treenata kroppaani edes uimalla. :kieh: