vieras
Onko kenenkään lapsella ollut? tai itsellä? millainen oli? miten hoidettiin? kuin kauan kipu kesti?
pienet lapset joutuu automaattisesti leikkaukseen. jos olisi ollu yli 12v niin ne olisi kokeillu just tota puhkaisua. sairaala-ohjelmassa ne näytti puhkaisutoimenpidettä ja luulen että se leikkaus on "parempi" vaihtoehto jos sais ite valita. hurjalta näytti. :XAlkuperäinen kirjoittaja Minttu:Mulla on ollut kurkussa ja puhkaistiin lääkärin vastaanotolla.Puudutus kurkkuun ja lääkäri neulalla sen puhkaisee.Jos on hyvin akuutti niin se puhkaistaan heti ja jos ei kovin akuutti voidaan leikkauksen ohella ottaa pois.
Minulla turposi kurkku todella pahasti ja oli vain toispuoleinen kipu kurkussa+kova kuume.
Kipu lakkaa heti kun paise on puhkastu/poissa.voin kyllä sanoa että kokemuksesta se oli aivan kauhea toimenpide.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pienet lapset joutuu automaattisesti leikkaukseen. jos olisi ollu yli 12v niin ne olisi kokeillu just tota puhkaisua. sairaala-ohjelmassa ne näytti puhkaisutoimenpidettä ja luulen että se leikkaus on "parempi" vaihtoehto jos sais ite valita. hurjalta näytti. :XAlkuperäinen kirjoittaja Minttu:Mulla on ollut kurkussa ja puhkaistiin lääkärin vastaanotolla.Puudutus kurkkuun ja lääkäri neulalla sen puhkaisee.Jos on hyvin akuutti niin se puhkaistaan heti ja jos ei kovin akuutti voidaan leikkauksen ohella ottaa pois.
Minulla turposi kurkku todella pahasti ja oli vain toispuoleinen kipu kurkussa+kova kuume.
Kipu lakkaa heti kun paise on puhkastu/poissa.voin kyllä sanoa että kokemuksesta se oli aivan kauhea toimenpide.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel