KURKUNPÄÄNTULEHDUKSEN HOITO??!!

kuka ei tiennyt, muistakoon nyt
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Kylmä ilma/kylmä syötävä. Puuduttaa kurkun ja helpottaa oloa.
Näin neuvoi terveyskeskuksen lääkäri ku vuos sitten sain tosi ärhäkän kurkunpääntulehuksen.
Odottavilta äideiltä kielletään levävalmisteet siksi kun niistä saa tolkuttomasti JODIA, joka sekoittaa elimistön toiminnan helposti, mut senhän kaikki titääkin jo, mut ei kannattaisi antaa myöskään lapsille ikinä mitään sellaista, vaikka se sallitaan luomutuotteissakin:-(

Kylmä syotävä siis ei saa olla jäätelöä. missä on karrageenia E407,sillä siitä se tulehduskin on voinut alunperin alkaa:
http://jn.nutrition.org/cgi/content/abstract/138/3/469

ALMA
Mulla poika 4v ja aika usein tämä tauti...."paras" neuvo yksityiseltä lastenlääkäriltä on ollut että, "höyryhengitystä ei enään käytetä taudin hoidossa,viimeisimmän suuntauksen/tutkimusten mukaan ei vastaavaa hyötyä....ja spiraa emme saaneet vastaanotolla pyynnöistä huolimatta....olimme valvoneet 4 yötä ja hengitys oli tosi työlästä!!! Höyrymasiina (kylmä) raksuttaa öisin sängyn vieressä pään yläpuolella ja paljon kylmää (jätskiä) ja juomaa menee taudin hoidossa,(korotettu nukkuma asento), ja kylmä porkkanasosekeitto uppoaa ruokana. Meitä on auttanut myös lääke Ventoline pahimman yli:)

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja ALMA:
Mulla poika 4v ja aika usein tämä tauti...."paras" neuvo yksityiseltä lastenlääkäriltä on ollut että, "höyryhengitystä ei enään käytetä taudin hoidossa,viimeisimmän suuntauksen/tutkimusten mukaan ei vastaavaa hyötyä....ja spiraa emme saaneet vastaanotolla pyynnöistä huolimatta....olimme valvoneet 4 yötä ja hengitys oli tosi työlästä!!! Höyrymasiina (kylmä) raksuttaa öisin sängyn vieressä pään yläpuolella ja paljon kylmää (jätskiä) ja juomaa menee taudin hoidossa,(korotettu nukkuma asento), ja kylmä porkkanasosekeitto uppoaa ruokana. Meitä on auttanut myös lääke Ventoline pahimman yli:)
Niinhän sitä sanotaan että Ventolinen ei pitäisi laryngiittiin auttaa, mutta olen silti antanut. Ja on se minusta vähän auttanutkin. Voi tietysti olla että hinkuminen laryngiitin yhteydessä on meillä osin astmaattistakin, lääkäri määräsi Ventolinea kun tyttö rohisee ja hengittää aika työläästi aina flunssaisena. Astmaepäilyä ei silti kukaan ole ilmaissut.

Yhteistyössä