Kurkku kipeä ja patti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vaaan

Vieras
Mulla on flunssaa ja kurkku kipeä mutta vaan oikeelta puolelta. Oikeella puolella kaulassa tossa leukaluun alla on myös joku patti? Tuskin imusolmuke kun ei oo kipee ja se on aika iso.
Niiin mikähä se on ?

Eihän liity kilpirauhaseen? mulla oli viime kuulla kurkku tosi kipeä viikon ja kurkussa oli ihan valkoisia katteita. Ei ollut angiinaa ja sen viikon söin siihen vain särkylääkettä. Nyt pukkaa uutta flunssaa päälle ja kurkku taas oikealta puolen ihan punainen.

Eihän liity kilpirauhaseen? mulla oli viime kuulla kurkku tosi kipeä viikon ja kurkussa oli ihan valkoisia katteita. Ei ollut angiinaa ja sen viikon söin siihen vain särkylääkettä. Nyt pukkaa uutta flunssaa päälle ja kurkku taas oikealta puolen ihan punainen.

ei kun se on tuolla oikealla sivulla siis niin tuskin mitään kilpirauhaseen liittyvää..
Mä en oikee hirveesti särkylääkkeitä viittis syyä kun olen raskaana mutta oon tässä teetä ja hunajavettä jne juonut niin vähän ehkä jo helpottanut kurkkukipu. muut flunssaoireet sitte taas puolestaan on vaan tullu pahemmiks.

Meidän perheessä on ADENOVIRUSTA,jonka oireet on kuvailemiasi.Tartuntatauti,joka kestää piiiitkään.Eilen kurkkuni oli kuin riivinrauta :( Pojallani virus iski vielä pahemmin.Häneltä juoksi räkä nenästä ja suusta.Minullaon paksumpaa räkää,joka ei tahdo irrota yskimällä.Kurkkuun sattuu yskiessä.Toinen puoli kitarisoista on pahemmin tulehtunut.Suussa "maistuu"pahalta!.Epäilen hengityksen tuoksahtavan vaikka kuinka pesisin hampaani ja kurlaisin suuvedellä nieluani :/

Yhteistyössä